|
کدخبر: 134373

با قدرتمندترین خودروی دنیا آشنا شوید + تصاویر

خودرو هرکول ۶x۶به عنوان جدیدترین محصول خودروسازی رضوانی به شمار می‌رود که البته این خودرو یک ابر وانت پهن ‌پیکر است.

خودرو با قدرتمندترین خودروی دنیا آشنا شوید + تصاویر

رضوانی خودرویی را معرفی کرده ‌است که بسیار مدرن به نظر می‌رسد، این خودرو که "تانک" نیز نامیده می‌شود به عنوان جدیدترین محصول خودروسازی رضوانی به شمار می‌رود. این خودرو یک ابروانت پهن ‌پیکر سه محوره است که در مدل سفارشی با نام هرکول، پیشرانه‌های متنوع با قدرت‌های ۲۸۵ تا ۱۳۰۰ اسب‌بخار دارد.

رضوانی-2

 

این خودرو یا همان ابر وانت مجهز به امکانات منحصر به فردی است که در آن به صورت طلا استفاده شده ‌است. هرکول برگرفته از جیپ گلادیاتور است و موتور‌های FCA تا حدی این موضوع را تایید می‌کنند. طرفداران این خودرو نیز می‌توانند نوع ۶.۴ لیتری را با بیش از ۵۰۰ اسب‌بخار یا نسخه به روز رسانی شده انتخاب کنند.

رضوانی-3

رضوانی می‌گوید حداکثر خروجی این خودرو برابر با ۱۳۰۰ اسب‌بخار و ۹۸۹ پوند گشتاور است. هرکول زندگی خود را به عنوان یک جیپ رانگلر فروتن آغاز می‌کند، دقیقاً مانند تانک شاسی بلند رضوانی که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد، با این حال، هرکول به طور گسترده تری اصلاح شده است. فضای داخلی هرکول، باالهام از محصولات مدرن جیپ ساخته شده است. صندلی‌ها و سقف با چرم ناپا یا جیر به سفارش مشتری، تولید می‌شوند.

قیمت آن از ۲۲۵ هزار دلار شروع می‌شود، هرچند این نرخ برای یک هرکول با ۳.۶ لیتر V-۶ است که فقط ۲۸۵ اسب بخار قدرت ارائه می‌دهد. با ۴۰ هزار دلار اضافی می‌توانید یک V-۸، ۶.۴ لیتری با قدرت ۵۰۰ اسب بخار دریافت کنید. در هر دو حالت شما می‌توانید از بین ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب کنید.

رضوانی میزان جابه‌جایی موتور را از ۶.۲ به ۷.۰ لیتر افزایش می‌دهد و تعداد زیادی حالت دیگر را نیز برای تولید ۱۳۰۰ اسب بخار رقیب برای هایپرکار اضافه می‌کند. این گزینه همچنین باعث تقویت ۸ سرعته اتوماتیک تقویت شده از Ram ۱۵۰۰ TRX می‌شود.

رضوانی-4

در این خودرو غول پیکر دوربین دید در شب، باک سوخت اضافی، دستگیره‌های برقی، آژیر و بوق اختصاصی ارائه می‌شوند. ماسک تنفسی و پوشش اضافی صندلی برای علاقه‌مندان رانندگی در صحرا و شرایط سخت نیز، پیش‌بینی شده است. همچنین ترمز‌هایی با کولیس هشت پیستون و روتور ۱۶ اینچی و همچنین یک بسته نور خارجی وجود دارد که می‌تواند محیط اطراف شما را در شب به اندازه روز روشن کند.

علاوه بر عناصر محافظ معمول مانند شیشه ضد گلوله و پانل‌های بدنه و لاستیک‌های رانت فلت درجه یک، رضوانی همچنین دارای وسیله نقلیه با محافظ مواد منفجره زیر بدنه، چراغ‌های کور، صفحه دود و دستگیره‌های درب شوک الکتریکی است. همچنین دستگاهی برای محافظت از وسایل الکترونیکی خودرو در برابر حمله EMP وجود دارد. برای این نسخه قیمت‌گذاری از ۳۲۵ هزار دلار شروع می‌شود.

مرسدس AMG در سال ۲۰۱۳ هنگامی که نسخه شش چرخ از نسل قبلی G۶۳ را روانه بازار کرد، طراحی مدرن ۶x۶ آغاز شد. از آن زمان شاهد بودیم که تعدادی از شرکت‌های تولیدکننده خودروهای شش چرخ مانند Hennessey و Kahn Design خود را تولید کردند اما با اینحال می‌توان نسخه تولیدی رضوانی را غول پیکرترین خودرو تولیدی دانست.

هرکول با پیشرانه‌های متنوعی از گروه فیات کرایسلر قابل خرید خواهد بود. در گران‌ترین مدل، موتور ۷ لیتری دوج دیمن به سفارش رضوانی تقویت شده است و قدرت ۱۳۰۰ اسب‌بخار تولید می‌کند. نسخه پایه، مجهز به پیشرانه ۳/۶ لیتر V۶ با قدرت ۲۸۵ اسب‌بخار خواهد بود.

محصول جدید رضوانی از سیستم تعلیق متفاوت با تانک استفاده می‌شود. بسیاری از قطعات مرتبط با فنربندی، مشابه جیپ رانگلر و گلادیاتور هستند. در قسمت عقب، اکسل اضافی وجود دارد و راننده می‌تواند هرکول را به‌صورت تک دیفرانسیل، دو دیفرانسیل یا ۶ چرخ فعال، استفاده کند. همچنین، امکان خرید با سیستم تعلیق سفارشی از برند فاکس با ارتفاع بیشتر و توانایی‌های خارج جاده بهتر، وجود دارد.است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها