|
کدخبر: 132824

افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید ماهک گیربکس شش سرعته

مدیرعامل شرکت پرشیا ذوب، تولید‌کننده ماهک گیربگس شش سرعته ایران خودرو، از به کاربردن آلومینیوم درساخت این قطعه خبرداد واین اقدام را عاملی برای کاهش هرینه تولید و افزایش کیفیت دانست.

خودرو افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید ماهک گیربکس شش سرعته

هادی صادق، مدیرعامل شرکت پرشیا ذوب در گفت‌وگو با گسترش نیوز گفت: از شرکت‌های بنام و معتبر خارجی الگو برداری کرده‌ایم و با مطالعات و بررسی‌های گسترده ماهک آلومینیومی را درگیربکس شش سرعته ایران خودرو به کاربرده‌ایم.

وی با بیان این که قیمت برنج اختلاف قابل توجهی نسبت به آلومینیوم دارد، خاطر نشان کرد: این اقدام هزینه‌های تولید این قطعه را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

صادق با اعلام این که شرکت پرشیا ذوب توان تولید ۲۰۰ هزار قطعه ماهک درهرماه را دارد، تصریح کرد: استحکام و مقاومت قطعه طبق نتایج تست‌های صورت گرفته مطلوب بوده و از لحاظ رعایت استاندارد‌ها و سطح کیفیت مورد تایید بهره بردار است.

وی، با بیان این که حمایت‌های صورت گرفته از سوی ایران خودرو درتعمیق ساخت داخل قطعات تاثیر زیادی داشته است، ادامه داد: سازندگان زنجیره تامین ایران خودرو با انگیزه و توان بالا آمادگی دارند تا این شرکت را دراهداف داخلی‌سازی یاری دهند.

مدیرعامل شرکت پرشیا ذوب از آمادگی برای حضور در بازار‌های جهانی و صادرات قطعه خبرداد و گفت: درصورت بهبود شرایط بین‌المللی نتایج طرح‌های توسعه‌ای را به مشتریان خارجی عرضه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: درحال‌حاضر قطعات این شرکت به صورت کامل داخلی‌سازی شده و صرفا درتهیه آمیژان که درتولید قطعه به کارمی بریم به منابع خارجی وابستگی داریم که با توجه به امکانات و توانمندی موجود، داخلی‌سازی آن نیز در دستور کارقرار دارد.

صادقی اظهارکرد: سرمایه‌گذاری برای ساخت سه قالب ماهک گیربکس شش سرعته انجام شده و موارد کنترلی نیز توسط شرکت نیرو محرکه دراختیار شرکت پرشیا ذوب قرار می‌گیرد.

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها