|
کدخبر: 131696 شروین اشیدری

صفر تا صد فروش فوق العاده امروز ایران خودرو + شرایط و قیمت ها

ایران خودرو قصد دارد از امروز فروش فوق العاده سه محصول خود را آغاز کند.

خودرو صفر تا صد فروش فوق العاده امروز ایران خودرو + شرایط و قیمت ها

فروش فوق العاده‌ای که امروز توسط شرکت ایران خودرو انجام می‌شود در حقیقت ششمین مرحله از این نوع فروش‌ها است. در این طرح سه خودروی پارس بنزینی سال، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند ال ایکس قرار دارد. مهلت ثبت نام در این فروش فوق العاده سه روز است و در تاریخ ۱۳ آبان ماه این مهلت به پایان می‌رسد. موعد تحویل خودروها نیز همانند سری‌های قبل حداکثر ۹۰ روز یا سه ماه خواهد بود.

نکته: زمان فعال‌سازی این بخش نامه ساعت ۱۱ صبح امروز (۱۱ آبان ماه ۹۹) خواهد بود.

زمان انجام قرعه کشی

قرعه کشی حداکثر سه روز بعد از پایان مهلت ثبت نام انجام خواهد شد و پس از آن به برندگان اطلاع رسانی لازم داده می‌شود. لازم به ذکر است که برندگان نیز تا حداکثر ۵ روز کاری فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه خودروها اقدام کنند. این نکته را باید گفت که متقاضیان برنده نشده در طرح‌های فروش قبلی امکان ثبت نام در این طرح را خواهند داشت اما برای رسیدن خودرو به‌دست مشتریان واقعی همچنان یک سری محدودیت‌ها در ثبت نام وجود دارد.

شرایط و محدودیت‌های ثبت نام

۱- به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو می‌رسد.

۲- نباید در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو یا سایپا خودرو خریداری کرده باشید. (ثبت نام خودرو)

۳- امکان صلح و انتقال خودرو وجود نخواهد داشت.

۴- سند خودرو به مدت یک سال نزد خودروساز باقی می‌ماند.

۵- در صورت عدم مراجعه به نمایندگی پس از گذشت ۳ ماه، گارانتی خودرو باطل خواهد شد.

۶- امکان ثبت نام برای افراد داری پلاک فعال وجود نخواهد داشت.

۷- برای ثبت نام باید دارای گواهینامه باشید.

قیمت محصولات

اخیرا شرکت‌های ایران خودرو و سایپا مجوز افزایش قیمت محصولات خود را برای سه ماهه دوم سال دریافت کردند. در نتیجه دریافت این مجوز روز گذشته قیمت‌ های جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد. این قیمت‌ها در فروش فوری جدید ایران خودرو نیز قاعدتا لحاظ شده است. با توجه به این مورد قیمت پژو پارس بنزینی از مبلغ ۹۷ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۳۳۹ تومان به ۱۲۱ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۷۵ تومان رسیده است. در خصوص پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۸۸ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۳۷۰ تومان به ۱۱۰ میلیون و ۱۱ هزار و ۳۹۶ تومان رسیده است. در خصوص خودروی سوم یعنی سمند ال ایکس نیز قیمت از ۹۳ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۲۵۳ تومان به ۱۱۶ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۳۷۲ تومان افزایش یافته است.

شیوه ثبت نام

متقاضیان باید برای انجام ثبت نام در این طرح فروش به سایت اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کنند. در صورتی که پیش از این در سایت ثبت نام کرده باشید می‌توانید با استفاده نام کاربری و کلمه عبور وارد سامانه شوید. در غیر این صورت باید نسبت به اعلام اطلاعات دقیق خود جهت دریافت نام کاربری از طریق همین سایت اقدام کنید.

 

  • ناشناس ارسالی در

    این ایران خودرو سایپا عجب شرکتهای بیشرفی هستن تو این اوضاع بی پولی و تورم فقط به فکر پر کردن جیب خودشونن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها