|
کدخبر: 130768

پراید در یک قدمی ۱۵۰ میلیون!

یکی از نمایشگاه‌های خودرو در تهران، پراید SE۱۱۱ را با قیمت ۱۴۹میلیون تومان برای فروش آگهی کرده است.

خودرو پراید در یک قدمی ۱۵۰ میلیون!

تولید پراید در ابتدا در آمریکا و کره جنوبی آغاز شد و از سال ۷۲ نیز در ایران شرکت سایپا تولید آن را شروع کرد و این خودرو در انواع مختلف تولید می‌شود که هر یک باتوجه به کارکرد و... قیمت‌های متفاوتی دارد.

یک نمایشگاه در تهران پراید SE۱۱۱ را ۱۴۹میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. یکی از ساکنین جنت‌آباد تهران قیمت این خودرو برای فروش را ۱۲۰میلیون تومان تعیین کرد؛ البته این خودرو ساخت سال ۹۷ بوده و ۳۰هزار کیلومتر کارکرد دارد. فردی در کاشان همین مدل را که در سال ۹۸ تولید شده و کارکرد آن ۲۳هزار کیلومتر است، ۱۴۰میلیون تومان قیمت‌ گذاشت.

یک پراید SE۱۳۱ با کارکرد صفر، در یکی از نمایشگاه‌های عباس‌آباد تهران ۱۲۱میلیون تومان است. یکی از اهالی پاسداران تهران این خودرو را با ۴۳هزار کیلومتر کارکرد ۱۰۳میلیون تومان و فردی در کرمانشاه این پراید را ۱۱۷میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند. خودرویی که در کرمانشاه است، ساخت سال ۹۸ بوده و کارکرد آن ۱۶۰۰کیلومتر است.

یک پراید SE۱۵۱ که ساخت سال ۹۹ و با کارکرد صفر است، در نمایشگاه ۱۲۹میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و فردی از تنکابن مازندران همین خودرو را با کارکرد و سال ساخت مشابه، با یک میلیون تومان اختلاف نسبت به نمایشگاه تهران، ۱۲۸میلیون تومان به فروش می‌رساند.

پراید

 

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    لطفا چیزی رو که مستندنیست منتشر نکنید

ارسال نظر