|
کدخبر: 125161

مهمان جدید بازار خودروی ایران شکار شد + تصاویر

به تازگی یکی از مخاطبان تصاویری را ارسال کرده که نشان می دهد، همچنان تست های فنی «KMC K۷» در خیابان ها ادامه دارد. آن طور که گفته می شود، بزودی این کراس اوور جدید وارد خط تولید کرمان موتور خواهد شد.

خودرو مهمان جدید بازار خودروی ایران شکار شد + تصاویر

کی ام سی K۷ همان جک X۷ است که با برخی تغییرات فنی و ظاهری به ایران آمده و کرمان موتور برنامه دارد تا این کراس اوور را با نشان اختصاصی خود به بازار بفرستد. جک X۷ نمونه به روز شده جک S۷ به حساب می آید و گویا به خاطر همین مسئله، بحث عرضه X۷ به جای S۷ مطرح شده است.

کراس+اوور+جدید

زیر کاپوت جک X۷ یا همان KMC K۷ موتور ۱٫۵ لیتری توربو پاشش مستقیم را داریم که توان تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیرو از این پیشرانه توسط جعبه دنده ۶ دنده دوکلاچه به چرخ ها ی جلو منتقل می شود. برخی نمونه های این کراس اوور نیز با پیشرانه دو لیتری توربو هم تولید شده اند و در برخی بازارهای هدف جک دیده می شوند.

کراس+اوور+جدید۱

کی ام سی K۷ در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سقف پانارومیک، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه ای، صندلی های برقی جلو، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، کنترل حرکت در سراشیبی، رادار نقطه کور، رادار خطی، کروز کنترل هوشمند، نمایشگر لمسی، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور و باران، تهویه اتوماتیک و… مجهز است.

کراس+اوور+جدید۴

هنوز به صورت رسمی کرمان موتور اعلام نکرده است که چه زمانی جک X۷ یا همان KMC K۷ را به بازار عرضه می کند. اما برخی منابع آگاه می گویند که تا پایان سال جاری، تولید این کراس اوور لوکس چینی در خط تولید کرمان موتور آغاز می شود و در اصل، عرضه K۷ پس از ورود جک T۸ یا همان KMC T۸ در بازار خواهد بود.

کراس+اوور+جدید۲

منبع: اسب بخار
  • محمد ارسالی در

    ما که تو خرید دوچرخه هم موندیم چه برسه ب ه موتور و یا خودرووووووووووووو

ارسال نظر