|
کدخبر: 118870

آخرین خبرها از تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک + قیمت

آن طور که از جانب منابع خبری اعلام می شود، گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا بعد از تعطیلات پیش رو تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک را آغاز کند.

خودرو آخرین خبرها از تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک + قیمت

چند روز قبل از جانب رئیس شورای رقابت بیان شد که قیمت ۵ محصول جدید ایران خودرو به این شرکت اعلام شده است. در میان این خودروها نام دنا پلاس توربو اتوماتیک هم دیده می شد. اما حال مشخص شده که گویا فعلا فرمول محاسبه قیمت این نسخه دنا پلاس قطعی شده و هنوز عدد نهایی به معاونت فروش و بازاریابی ایران خودرو جهت ابلاغ به حواله داران اعلام نشده است.

منابع آگاه از شورای رقابت و سازمان حمایت این طور می گویند که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، باید از هفته آتی بحث صدور دعوتنامه های این خودرو آغاز شود و هرچه سریع تر با توجه به فرمول قیمت گذاری، دو هزار و ۴۰۰ دستگاه دنا پلاس توربو اتوماتیک تولید شده به دست خریداران برسند.

آن طور که گفته شده است، شورای رقابت در رسیدن به فرمول قیمت گذاری دنا پلاس توربو اتوماتیک تاخیر دو ماهه داشته و هنوز هم به صورت قطعی، عدد دقیقی را به ایران خودرو اعلام نکرده است. با پیگیری های انجام شده از جانب خبرنگار اسب بخار، گویا با توجه به فرمول شورای رقابت این خودرو قیمت رسمی در محدوده ۲۵۰ میلیون تومان را خواهد داشت. البته که این عدد هنوز قطعی نشده و تنها برخی منابع خبری در شورای رقابت این عدد را اعلام کرده اند. از سویی هم احتمال دارد تا با درنظر گیری متغییرهای جدید، قیمت نسخه اتوماتیک دنا پلاس توربو با قیمتی منطقی تر به دست خریداران برسد.

 

منبع: اسب بخار
  • ناشناس ارسالی در

    واسه قیمت گذاری که نمیخوان آپولو هوا کنن
    یه دو دوتا چهارتا ساده هست

    بیاین قیمت دنا پلاس توربو شارژ ات وومات رو واسه سه ماه اول طبق دنا پلاس که قیمت کارخونه سه ماه اولش مشخصه براورد ک نیم!!

    قیمت دنا پلاس سه ماهه اول ۹۳.۹۰۰میلیون تومن

    واسه گرونی یه توجیهات الکی میارن
    یه جو ر میگن دنا پلاس اتومات ویه قیمت میدن انگ ار که دنا پلاس معمولی گیربکس اصا نداشته< br /> خب دنا پلاس معمولیم گیربکس دستی دا شته که قیمتش تو بازار۲۰میلیون خوب این و برداشتین‌یه گیربکس اتومات زدین روش( قیمت گیربکس اتومات ۳۵ تومن تا ۴۰ تومن) حالا کم میکنیم قیمت اتومات رو از دستی
    ت ازه اگه از بازار ازاد بگیریم

    ( گیربکس معمولی - گیربکس اتومات)

    ۳۵-۲۰=۱۵میلیون(اختلاف واسه گیربک س به اتومات)

    یه سانروف زدین ۵میلیون

    ۱۵ میلیونم واسه توربوش بزاریم

    ۲ میلیون قیم ت دو ایربگ جانبیش که اضافه تر داره

    عمده تغییرات همینه( اختلاف گیربک س اتومات، توربوش، ایربگ، سانروف)

    الان عمده تغییرات واسه قیمت نسبت به دنا پلاس معمولی در گرونترین حالت میش ه حدود ۳۲میلیون

    پس
    ۹۳۹۰۰+۳۲
    میشه ۱۲۵میلیون تومن

    و بقیه چیزام که تقریبا مشابه د نا پلاسه معمولیه!! و هزینه قابل توجه ایی ایجاد نمیکنه قطعات که نسبت به دنا پلاس معمولی محسوس باشه !!! ولی با این وجود ما میایم
    واسه بقیه امکانات و تغییرا ت ریز ریزاش مثل کروز و فرمون برقی و انتن کوسه ایی و .... در بدترین حالت ۱۵میلیون هم واسه اونا حساب کنیم که ۱۵ میلیونم به جرات میگم ۱۵ میلیونم نمیشه بقیه چیزا!!! !

    ۱۲۵+۱۵ = ۱۴۰ میلیون

    حالا ۱۵ میلیون قطعات و امکانات ر یز ریز رو با ۱۲۵ جمع کنیم در بدترین حالت به ۱۴۰ میلیون هم نمیرسه در گرونترین حال ت واسه سه ماه اول طبق قیمت دنا پلاس معمو لی که ۹۳میلیون بوده؟؟؟!!!!

    ۱۴۰ میلیون میشه
    بعلاوه اون ۱۰ تا ۱۵ درصد که اضاف کنن

    تازه قط عات بازار ازاد حساب شده که کارخونه که عم ده میخره به مراتب ارزونتر در میاد براش و تازه خیلی قیمتا الکی اضاف کردیم که بدترین حالت باشه!!!

    حالا سوال اینجاست
    با چه فرمولی و با چ ه منطقی قیمتا نجومی اعلام میکنن کارکنان ایرانخودرو چرا شایعه پراکنی میکنن
    چرا با روح و روان مردم بازی میکنن مگه مل ت کم مشکلات داره
    هدفتون چیه ملتو چی فرض کردین دست بردارین از این مکیدن شی ره مردم و بازی دادن مردم
    همه یکدل شدن قیمت عجیب اعلام کنین تجمع و شکایت ک نن
    ( بطور خلاصه قیمت دنا پلاس اتوم ات واسه سه ماه اول که سه ماه دوم هم بر م بنایی همین حساب میکنن میشه

    (قیمت دنا پلاس معمولی + تغییراتی که اعما ل کردن برا اتومات(اختلا ف گیربکس اتومات نسبت به دستی، سانروف، توربو، ایربگ جانبی ، فرمون برقی، کروز کنترل، آنتن کوسه ایی و یک سری جزییات)

    حتی یه سیس تم تعلیق روش نذاشتن

  • داود ارسالی در

    قرارد داد ترکمن چای هست ، من خودم در قطع ه سازی هستم و 20 سال در صنعت خودرو ، کدو م کارشناسی
    اعلام کرده بابت تنها ا تومات کردن خودرو بهایی بالای 150 درصد خو درو باید پرداخت بشه ، قیمت خودرو غیر اتو مات در اردیبهشت ماه که موعد تحویل بوده 1 10 میلیون و قیمت اتومات آن که 6 ماهم تاخ یر داره و هنوز هم تاریخ دقیق تحویل مشخص نیست 252 میلیون ، از چند طرف بهمشتری ضرر می زنید، واقعا هر کسی که اعلام کرده این قیمت کارشناسی هست باید، در عقلانیتش شک کرد

  • ناشناس ارسالی در

    اشغال بخر هموطن هرچی بلا بیاد سرمون حقمونه

  • محمد ارسالی در

    عدالت اجرا نمیشه کسی که تو این کشور پارتی نداشته باشه حقش ضایع میشه خریدن ماشین از شرکت ارزو ما مردم ضعیف است

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا بیورز هستید

  • نمیدونی مقدم ارسالی در

    مقیمی مدیر نیست فقط ادعای مدیرتولیدرادرمیاره ایشان اصلا اقتصادبلدنیست مدیراقتصادی اونی ه که بتونه مردمشوراضی نگه داره این اقاازوقتی اومده چند روزی یکبارقیمت هاتغییرمیکنه بیشترداره سرکیسه میکنه

  • علی رضا خواجویی ارسالی در

    این آشغال ماشینها باقیمت های گزاف به مرد م میندازین
    اگر واقعا دنبال محتکر م یگردین
    بزرگترین محتکر ایران خودرو وسایپا

    • بی نوا ارسالی در

      لعنت خدا به هردو خودرو ساز با دولت بی تد بیر

  • ناشناس ارسالی در

    آره همه چیز دست ایران‌خودرو و سایپا هسته این همه خودروکه دارن فروش فوق العاده می ذارن اگه یک دفعه نیاوردن توی بازار قیمت هاریزش میکردلعنت برمحتکر(ایران خودرو سا یپا)

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها