|
کدخبر: 116470

طرح ترافیک دوباره اجرا می‌شود + جزئیات

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران از اجرای مجدد طرح ترافیک از اوایل شهریور ماه خبر داد.

خودرو طرح ترافیک دوباره اجرا می‌شود + جزئیات

محمد علیخانی امروز در حاشیه برگزاری جلسه هم‌اندیشی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش مسافران مترو و حمل‌ونقل عمومی اظهار کرد: البته در این زمینه لغو طرح ترافیک تاثیری را در تعداد مسافران مترو نداشته است.

وی با اشاره به لغو طرح ترافیک از سوی ستاد ملی کرونا اظهار کرد: به هر ترتیب ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم اما لغو طرح ترافیک تشویق شهروندان به استفاده از خودرو شخصی است.

علیخانی گفت: لغو طرح ترافیک منجر به تردد بیشتر خودروها در سطح شهر تهران شده است و همین امر مشکلات عدیده‌ای را در ارتباط با تامین فضای پارک خودروها ایجاد کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بر همین اساس، طرح ترافیک تا پایان مرداد ماه لغو شده است اما از ابتدای شهریور ماه طرح ترافیک در پایتخت اجرا خواهد شد.

وی گفت: البته زمان اجرای طرح ترافیک طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا خواهد بود اما به هر ترتیب طرح ترافیک از اول شهریور ماه در پایتخت اجرا خواهد شد.

 

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    لااقل بعد از کنکور برقرار می شد.فقط یک ر وز دیرتر

  • ناشناس ارسالی در

    تو این آشفته بازار کرونا و واگیر بودن آن شورای شهر تهران تو فکر خالی کردن جیب خا لی مردم هستش البته جای تعجب نداره با این همه دزدی های کلان و این همه گرانی و بی‌ کفایتی دولت تدبیر و امید این هم برایم کم است چون خود کرده را تدبیر نیست

ارسال نظر