|
کدخبر: 115437

ماشین اشتغالزای آمیکو رو نمایی شد+ تصاویر

شرکت آمیکو از کامیونت های ٥.٢ تنی کاربری خود با حضور نمایندگان وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان، نمایندگان مجلس، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اصحاب رسانه رونمایی کرد.

خودرو ماشین اشتغالزای آمیکو رو نمایی شد+ تصاویر

در این مراسم وحید محمدی ریس سازمان فروش آمیکو ضمن اشاره به فعالیت های آمیکو در حوزه خودروهای تجاری با برند ایرانی گفت: آمیکو تنها یک خودروساز نیست بلکه یک برند صنعتی ایرانی است که سعی دارد نیازهای داخلی کشور را تا جای ممکن با استفاده از توانمندی های داخلی و فعال سازی اشتغال پایدار پاسخ دهد.

آمیکو۹

او ادامه داد: کامیونت های کاربری آمیکو که به تولید انبوه رسیده اند، در کاربری های مختلف خدماتی چون فروشگاه های سیار و یا خودروهای خدمت و امداد می توانند توسط افراد، اُرگان ها و سازمان ها مورد استفاده قرار بگیرند.

آمیکو۶

تفتی مدیرعامل شرکت آفاکو که به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان در حوزه کاربری سازی به عنوان مشارکت در طرح شرکت آمیکو شناخته می شود در این خصوص گفت: فروشگاه های سیار ایده ای بود که شرکت آمیکو در سال گذشته مطرح کرد و با توجه به تجربه مهندسی که در شرکت آفاکو وجود داشت نمونه های اولیه ساخته و مورد تایید شریک تجاری قرار گرفت.

آمیکو۷

او ادامه داد: کامیونت های کاربری با نگاه کاربری مفید و ماژولار بودن طراحی شده است و به همین دلیل می تواند فضای بیشتری نسبت به آنچه که به نظر می رسد در اختیار کاربر بگذارد و ضمنا قابلیت انعطان پذیری آن به گونه ایی است که به راحتی می توان دکور آن را تغییر داد و شغل جدیدی را در آن ایجاد کرد. وی اضافه کرد: خط تولید انبوه این خودروها در سمنان راه اندازی شده است.

آمیکو۵

آمیکو۹

آمیکو۲

آمیکو۳

آمیکو۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها