|
کدخبر: 102237 شروین اشیدری

اختصاصی گسترش‌نیوز:

آخرین جزئیات از قرعه کشی ایران خودرو و سایپا + تمام تغییرات بندها

این روزها بحث فروش فوق‌العاده خودرو و قرعه‌کشی به نوعی یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در بین مردم شده است و همگی درباره شرایط ثبت‌نام صحبت می‌کنند.

خودرو آخرین جزئیات از قرعه کشی ایران خودرو و سایپا + تمام تغییرات بندها

مدتی است که تصمیمات جدیدی برای بازار خودرو و نحوه فروش توسط خودروسازان گرفته شده است. یکی از مهم‌ترین این تصمیمات بحث قرعه‌کشی خودرو است که نظر همه را به خود جلب کرده است. فروش فوق‌العاده ایران خودرو و سایپا از روز عید فطر استارت خورد و تا روز ۱۴ خرداد ادامه خواهد شد. طی این مدتی که گذشت قوانین و مقرراتی که برای این فروش فوق‌العاده در نظر گرفته شد و هر روز یک سری تغییرات داشت. از جمله مهم‌ترین آن‌ها حذف واریز نیمی از مبلغ خودرو پیش از قرعه‌کشی بود که به دستور سرپرست وزارت صمت صورت گرفت. قبل و بعد از انجام این تغییر انتقادات مختلفی به آن وارد شد چرا که با برداشتن آن این  میزان ثبت‌نامی‌ها بالا رفت.

در ادامه این گزارش قصد داریم به تمام تغییرات در قوانین و مقررات ثبت‌نام و جزئیات کامل قرعه‌کشی بپردازیم. با گسترش نیوز همراه باشید.

زمان انجام قرعه‌کشی ایران خودرو

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو گفت:  ثبت نام‌ فروش محصولات ایران خودرو تا ۱۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و شنبه قرعه‌کشی انجام می‌شود و حداقل تا ٣ ماه آینده تحویل خواهیم داد. پیش فروش دیگری هم خواهیم داشت مجدد که موعد تحویل آن سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

فرشاد مقیمی در رابطه با روند تولید در این خودروسازی نیز اظهار کرد: با وجود محدودیت‌های بین‌المللی، در اردیبهشت‌ماه امسال، رکورد تولید در ایران خودرو با تولید ۵۱ هزار دستگاه خودرو شکسته شد. در رابطه با طرح‌های فروش نیز پس از اعلام نتایج اولین دوره فروش‌های فوق‌العاده، پیش فروش ۴۵ هزار دستگاه از محصولات ایران‌خودرو با موعد تحویل یکساله از هفته آینده آغاز خواهد شد.

مدیرعامل این خودروسازی در مورد خودروهای ناقص کف کارخانه اظهار کرد: بعضی از این خودروها یک تا دو قطعه کسری دارند که با ترخیص قطعات از گمرک جمهوری اسلامی ایران،‌ خودروها تکمیل و تحویل مشتریان خواهد شد.

مقیمی همچنین از کاهش تعداد تعهدات معوق خبر داد و گفت: تعداد تعهدات معوق به مشتریان به ۳۰ هزار دستگاه رسیده است که در بازه زمانی یک تا دو ماهه به مردم تحویل خواهد شد.

تغییرات در بند ثبت‌نام

پیرو بخشنامه شماره ۴۳۰۷ مربوط به فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو موارد ذیل به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌ها میرساند:

شرایط اخذ "چک" برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو باقی مانده و امکان تسویه پیش ازموعد وجود نخواهد داشت.

ثبت نام جهت شرکت در قرعه کشی فروش فوق العاده بدون اخذ وجه تا تاریخ ۹۹/۰۳/۱۴ ادامه خواهد داشت.

امکان انصراف از ثبت نام اولیه جهت شرکت در قرعه کشی فروش فوق العاده تا قبل از زمان برگزاری قرعه کشی مهیا می‌باشد.

در صورت انتخاب متقاضی در قرعه کشی و عدم تکمیل وجه در موعد مقرر محدودیت ۲ ساله از خرید خودرو اشاره شده در بخشنامه ۴۳۰۷ کان لم یکن است.

پس از انجام قرعه کشی و در زمان تکمیل وجه، مبلغ ۱۰ میلیون ریال معادل یک میلیون تومان از مبلغ خودروی ثبت نام شده مشتری کسر و سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود و شناسنامه مالکیت خودرو (برگ سبز) پس از اتمام دوران ترهین در قبال اخذ باقی مانده وجه فوق الذکر، تحویل مشتری خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا نیز در بخشنامه فروش خود، محرومیت ۲ ساله برندگان قرعه کشی را لحاظ کرده که تاکنون تغییری در این مورد صورت نگرفته است.

زمان انجام قرعه‌کشی سایپا

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل سایپا درباره اجرای طرح فروش فوق‌العاده خودرو، گفت: ثبت‌نام و انتخاب محصولات در این طرح تا ۱۴ خردادماه به صورت ۲۴ساعته ادامه خواهد داشت و پس از آن سایت برای انطباق اطلاعات ارائه شده توسط متقاضیان با سایر نهادها بسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه صحت‌سنجی و راستی‌آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای کاهش واسطه‌گری و ایجاد نظام توزیع عادلانه، در فاصله روز پانزدهم تا هجدهم خردادماه انجام خواهد شد، افزود: متقاضیانی که حائز شرایط باشند و اطلاعات ارائه شده آنها با بانک اطلاعاتی سایر دستگاه‌های حاکمیتی همخوانی داشته باشد در قرعه‌کشی روز ۱۸ خردادماه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل گروه سایپا اظهارکرد: قرعه‌کشی برای تخصیص ۱۰ هزار دستگاه از ۷ مدل خودرو گروه خودروسازی سایپا با حضور نمایندگانِ وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور و دادستانی تهران، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز ملی رقابت و سایر نهادهای نظارتی و نیز با پوشش تصویری رسانه ملی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل گروه سایپا خاطرنشان کرد: اسامی منتخبین این طرح فروش پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر خواهد شد و متقاضیان محترم ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.

سلیمانی از آغاز عرضه ۳۰ هزار محصول دیگر سایپا در قالب طرح پیش‌فروش خبر داد و افزود: پس از انجام قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده، عرضه ۳۰ هزار دستگاه دیگر را در قالب طرح پیش‌فروش آغاز خواهیم کرد.

وی گفت: اطلاعات تکمیلی پیش فروش خودرو روز شنبه ۱۷ خردادماه اعلام می‌شود.

جزئیات دیگر از زبان مدرس خیابانی

حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره شرایط جدید ثبت نام در طرح‌های فروش فوری خودروسازان، گفت: افرادی که دارای پلاک فعال هستند، همچنان نمی‌توانند در طرح‌های فروش فوری ثبت نام کنند در واقع در این طرح دو محدودیت در نظر گرفته شده است؛ نخست آنکه متقاضیان طی سه سال اخیر از هیچ یک از خودروسازان خودرو تحویل نگرفته باشند، دوم آنکه درحال‌حاضر پلاک فعال نداشته باشند.

وی درباره راهکار وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افرادی که دارای خودروی فرسوده هستند، افزود: این افراد می‌توانند در طرح‌های پیش فروش خودرو ثبت نام کنند.

  • ممد ارسالی در

    سلام لطفا مهلت واریز وجه بعداز قرعه کشی رو بیشتر کنید حداقل ۱هفته، واقعا چطور خو درو رو حداقل ۳ماه بعدمیخواید تحویل میدید ولی پول واریزی رو ۱هفته به مردم مهلت نم یدید؟

    • سلام ارسالی در

      همچنین برای دفعه های بعد شرط سرپرست خانوار را بگذارید تا لا اقل هر خانواده بتونه یه ماشین ببره نه اینکه خیلی ها پدر ماشین داره و خوبشم داره ، حالا با این طرح چند تا ماشین به اسم بچه هاش می نویشه و اون آدم بدبخت که نه ماشین داره الان «نیازمند واقعی به ماشینه» و از طرفی نه زن و بچش گواهینامه دارند که شانسش برای لا اقل برنده شدن یه ماشین هم که شده بیشتر بشه

    • امیری ارسالی در

      مگه این طرح ها برای این نیست که خانواده هایی که ماشین ندارند بتونن با شرایط بهتر ماشین بخرن؟؟ خب کسی که ماشین نداره قطعا از قشر ضعیف جامعه هست شما چطوری انتظار دارید یه همچین کسی دو روزه پول ماشینو جور کنه؟ حداقل یک هفته یا ده روز فرصت بدید!

    • سید رضا ارسالی در

      سلام مدت زمان واریز وجه رت بیشتر کنید که مردم بتونند یه حرکتی بکنند حداقل یک هفت ه یا بیشتر این درخواست اکثر مردم از مسئو لین هست. با تشکر‌.

  • علی ارسالی در

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی دست اندرکاران کمیته خودرو،بعرض میرساندکه از ۱۰بندشرایط اعلامی برای ثبت نام کنندگان اگر این ۲بنداصلاح گردد،(۱-بجای اجازه ثبت نام به هرفرددرخانواده باکدملی بهتراست ف قط به سرپرسان خانوارهای واجدشرایطدراین ط رح فروش اجازه ثبت نام وحضوردرقرعه کشی د اده شودتاتقاضاتعدیل وبه یک پنجم تقلیل یا بد*۲- دومین ایراداتی است که برای ثبت نام کنندگان عدم دریافت خودرواز۳۶ماه گذشته ت اکنون قیدگردیده که اگر اجرای این بندنیزب ااولویت دادن به فقیربیچارگانی که ازسال ۱ ۳۸۹تاکنون ازدریافت خودرو محروم بوده اندب شرح زیراصلاح گردد هم توزیع خودروعادلانه میشودوهم عرضه وتقاضانسبتا" باهم متع ادل و مدیریت میگردد۰ اولویتهای پبشنهادی۱ -اولویت اول فقط سرپرستان خانوارهایی که ا زسال ۱۳۸۹تاکنون از دریافت خودرومحروم شده اندواکنون درلیست ثبت نام کنندگان هستند* ۲- اولویت دوم فقط سرپرستان خانوارهایی که ازسال۱۳۹۰تاکنون از دریافت خودرومحروم شد ه اندواکنون درلیست ثبت نام کنندگان هستند *۳- اولویت سوم فقط سرپرستان خانوارهایی ک ه ازسال۱۳۹۱تاکنون از دریافت خودرومحروم ش ده اندواکنون درلیست ثبت نام کنندگان هستن د*۴- اولویت چهارم فقط سرپرستان خانوارهای ی کهازسال۱۳۹۲تاکنون از دریافت خودرومحروم شده اندواکنون درلیست ثبت نام کنندگان هس تند*۵- ا اولویت پنجم فقط سرپرستان خان کا رهایی که ازسال۱۳۹۳تاکنون از دریافت خودرو محروم شده اندواکنون درلیست ثبت نام کنندگ ان هستند*۶- اولویت ششم فقط سرپرستان خانو ارهایی که ازسال۱۳۹۴تاکنون از دریافت خودر ومحروم شده اندواکنون درلیست ثبت نام کنند گان هستند*۷- اولویت هفتم فقط سرپرستان خا نوارهایی که ازسال ۱۳۹۵تاکنون از دریافت خ ودرومحروم شده اندواکنون درلیست ثبت نام ک نندگان هستند*این برنامه برای سال جاری اج راگرددوشبیه همین برنامه برای اولویت های بعدی در سالهای آتی نیز قابل اجراست۰(موفق یت همه انسانهای عادل وخداجودرهرپست و مقا می که هستندازخدای بزرگ خواهانم،احدی ازدل سوزان ملت و رزمندگان دوران هشت ساله ایثا روشهادت)

    • پیمان تنها ارسالی در

      باسلام به تمام کسانی که واقعا دوست دارند آنسان باشند . برای انسانیت از تمام هستی خودشون اعم از جان مال و اعضای بدن و حتی سکوت کردند مثل رزمندگان ایران و خیلی های دیگر من با دیدگاه داش علی موافقم و یک بند دیگه که اضافه بشه کسانی که در طول ۱۰ سال بیشترین خودرو را از کارخانه تحویل گرفته آمد .به مدت ده سال از خودرو سازان داخلی مثل ایران‌خودرو و سایپا حق خرید مستقیم را ندارند .

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا که باید همینجوری باشه یعنی اینکه ف قط سر پرست خانوار شرط ثبت نام داشته باشه چون همه اون هایی که ماشین دارند به اسم همسرانشون ثبت نام کردن و این انصاف نیست که یه خانواده ۲ تا ماشین داشته باشه و یه خانواده مثل ما اصلا ماشین نداشته باشه

    • محمدرضا ارسالی در

      فدای تو که نشستی تا کجاها رو فکر کردی.عز زز درد اینه که کسی برای خدمت به این خلق در راس کار نیست!که اگر کسی سودای خدمت دا شته باشه اجازه در راس بودن نخواهد داشت!! !!به همین سادگی!!!!!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام منم موافقم بخدا من با۴۵سال سن و سرپرست خانواده ام هیچ ماشینی نداریم لطف کنید سرپرست خانواده وخانوادهایی ک ماشین ندارند بتوانند ثبت نام کنند ن خانواده ا ی ک همه ماشین دارند و حالا نف ر پنجم خان واده اومد ثبت نام کرد

  • ناشناس ارسالی در

    سلام لطفا واریز وجه پس از قرعه کشی را حد اقل یک هفته تمدید کنید واقعا برای بعضی ا ز شرکت کنندگان جمع و جور کردن این مبالغ کار ساده ای نیست .

  • ناشناس ارسالی در

    یکی از بند ها اینه که باید علاوه بر متا هل بودن خانواده هایی که اصلا خودرو ندارن د وطی سه سال اخیر نه ثبت نام کرده اند ون ه خودروی ایرانی بنامشان نبوده باشد به بن دها اضافه میشد وزن وشوهر هایی که خودروی ایرانی بنام هرکدامشان باشد باید از قرعه کشی حذف می‌شدند وکسانی که گواهینامه آنها پایه 3 هست واز تاریخ صدور آن یک سال گذش ته باشد نیز اضافه میشد

    • محمد ارسالی در

      هنوزم میتونی شرط بذاری، مثلا اسم و فامیل تو بگو فقط به شما خودرو بدن دیگه!!!
      چه ربطی داره کسی که تازه گواهینامه گرف ته نتونه ثبت نام کنه!؟؟ (البته من 8سال ه گواهینامه دارم)

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خیلی بد شد که شرط پرداختن نصف قیمت ماشین رو حذف کردن طرف پول یه موتور نداره اومده پژو پارس ثبت نام کرده بهش میگم اخ ه چرا این کار رو میکنی میگه اگه برنده شد م امتیازمو میفروشم ده میلیون،،، الان تو فمیل ما همه ثبت نام کردن هیچکدومشونم یه میلیون پول تو حسابشون نیست،، خاهشا شرط پ رداخت نیمی از قیمت خودرو رو اجرایی کنید بعد خواهید دید که چند نفر حذف میشن

    • محمدرضا ارسالی در

      حرفت حقه برادر،کو گوش شنوا،برای کی مهمه این مطلب که شما اشاره کردید؟؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      این چیزا نیست اگه برنده بشه باید وجه کام ل پرداخت کنه وگرنه خوده شرکت یکی رو جایگ زین میکنه مگه الکیه حواله فقط اینجوریه ک ه اونم یارو پولو بیشترشو دادن مابقیشو ند ارن

  • علیرضا اسلامی ارسالی در

    این خودرو سازهای کشور ما هر روز یه قانونی تصویب می کنند بعبارتی هر روز یه سازی می زنند و ما خریداران بدبخت باید به ساز اینها برقصیم

  • ناشناس ارسالی در

    تو رو خدا شرط واریز نیمی از مبلغ خودرو ر و دوباره اعمال کنید چون الان دلال ها همه فامیلشون رو که گواهینامه دارن و پلاک فع ال هم ندارن ثبت نام کردن با وعده 3 میلیو ن شیرینی دادن بهشون اگر در قرعه‌کشی برند ه بشن بخدا ادم میشناسم نون شب نداره پژو پارس ثبت نام کرده به امید فروختن امتیازش لطفاً پرداخت نیمی از مبلغ خودرو رو دوبا ره اعمال کنید تا بهتون ثابت بشه که تقریب ا 4 نیم میلیون ریزش ثبت نامی ها مواجهه م یشید و فقط یه میلیون نفر مصرف کننده واقع ی میمونن

  • ناشناس ارسالی در

    اگه شرط واریز خودرو حذف نمیشد مطمنن اصلا دلال ها نمیتونستن وارد فروش فوق العاده بشن مثلا اگه برا دویست نفر بخاستن نیمی ا زقیمت خودرو رو واریز کنن زیاد خوشایند ن بود براشون در ضمن اگرم برنده نمیشدن 7 رو ز طول میکشید دوباره پول تو حساب هاشون بر گرده این شرط خیلی خوب بود ولی حیف که مدر س خیابانی بی دلیل حذفش کرد

  • محمود ارسالی در

    با توجه به ثبت نام حدود۶ میلیون نفر برای دریافت ۲۵ هزار دستگاه خودرو .به نظر میر سد عرضه وتقاضا در کشور هیچگونه همخوانی ن دارد و بعد از قرعه کشی تقاضاها مجددا وار د بازار ازاد شده و قیمت خودرو افزایشی خو اهد بود .تاوقتی که خودرو سازان نتوانند ب ه نیاز مردم پاسخ دهند مشکل خودرو حل نمیش ود.

  • احمد ارسالی در

    باسلام وعرض خسته نباشید لطفا زمان مهلت و اریزی بعدازقرعه کشی را از48 ساعت به حداق ل یک هفته تغییر دهیدشما چطور خودرو را بع د از 3 ماه تحویل میدهید؟

    • ناشناس ارسالی در

      وقته دو روزش خوبه فقط واریز وجه رو مرحله باشه که دلالا نتونن فامیلاشون ثبت نام کنن آقای وزیر صنعت ومعدن این کارو باید بکنه

  • بردیا ارسالی در

    باسلام .خواهشا زمان واریز پول را ازدو رو ز به یک هفته تغییر دهید

    • مقدم ارسالی در

      حالا کسی هم برنده نمیشه!

  • محمدرضا ارسالی در

    بادرود وخسته نباشید
    لطفاً به گوش م سئولان فروش خودرو برسونید که برای اجرای عدالت بیشتر وکوتاه نمودن دست دلالان ، عل اوه بر شرایط موجود واجرای شرط پیش پرداخت ، شرط نداشتن خودرو وپلاک جاری برای تمام افراد خانواده در یکسال گذشته هم اعمال ش ود وهمچنین از هرخانواده فقط یکنفر حق ثبت نام داشته باشد..باسپاس

  • ناشناس ارسالی در

    اگه امکان داره مهلت پرداخت وجه نقد رو تا یک هفنه تمدید کنن بهتره. چون بانک ها هم در پرداخت وام یک هفته طولش میدن با تشکر

  • آریان ارسالی در

    سلام خسته نباشی طرح ناقص هست دوما برادرا نی که ثبت نام کردن که تعداد زیاد شده تعد اد زیاد از قشر ضعیف ترین جامعه هستن دلال نیستن که ظرف 48ساعت این مبلغ پول را فرا هم کنند چنانچه مسئولین میخواهند به ما کم کی شود یک هفته زمان برای پرداخت وجه وقت بدهند اصلا مهلت وجه منطقی نیست ودر توان قشر ضعیف به هیچ عنوان نیست متشکرم

  • رمضانیان از شهرقدس ارسالی در

    درمورد خودرو پیشنهادم این است که من یه پ راید سال ۱۳۸۶ دارم یعنی ۱۳ ساله که این خودرو دارم دلم می خواد این خودرو را عوض کنم ولی طبق شرایط شما نمی تونم اگر امکان داره این شرط را تغییر دهید

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام خسته نباشید اکرواقعا میخواهیدخانواده ای که ماشین ندارد ومیخواهد ماشین بخرد کمکش کنید اول به سرپرست خانواده که اصلا شماره پلاک ندارد وکواهینامه پایه ۲دارد پلاک ندارد توی قرعه کشی اینجور آدمارو اولویت قرار بدیدباتشکر فراوان

    • ایرج ارسالی در

      بنظرتون الان شرایط چیه؟.. رفیق اول یه تح قیق بکن و بعد نظر بدین

    • مهربان ارسالی در

      جناب ایرج ایشون درست می گند

      منظورشون اینه که مثلا شرط سرپرست خانوار هم گذاشته بشه تا شانس نیازمندان واقعی رعایت بشه و هم چنین احتمال اینکه هر خانواده ای یه ماشین ببره بیشتر بشه

  • علی ارسالی در

    سلام ، مگر شما قبلا نگفته بودید حداکثر 3 ماه دیگر تحویل می دهیم ، چرا ایران خودرو به حداقل 3 ماه تغییر دادند.

  • مهرشاد ارسالی در

    باسلام
    لطفاً به گوش مسئولان فروش خ ودرو برسونید که برای اجرای عدالت بیشتر و کوتاه نمودن دست دلالان ، علاوه بر شرایط موجود واجرای شرط پیش پرداخت ، شرط نداشتن خودرو وپلاک جاری برای تمام افراد خانواد ه در یکسال گذشته هم اعمال شود وهمچنین از هرخانواده فقط یکنفر حق ثبت نام داشته با شد..باسپاس

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت ازوقتی واریز پولو حذف کردن همه ازد م دلال شدن اینا دلال درست میکنند عوض این که جمع کنند

  • عاطفه ارسالی در

    سلام بعضی مثل خودم سرمایه من در بورس قرا ر داردچنانچ بفروشم حداقل بعد از سه روز پ ول به حساب واریز میشه این مت ۴۸ ساعت زما ن کمی برای پرداخت وجه لطفا حداقاقل یک هف ت فرصت بدین ممنونم

    • مهدی ارسالی در

      خیلی ها دو دوتا ثبت نام کردن چرا که دو امتیاز داشته باشن اونایی که ندارن چه گناهی کردن

  • ناشناس ارسالی در

    لطفاً یک هفته وقت برای واریز وجه داده شو د دوروز خیلی کم است سه ماهه تحویل می دهی د ولی دوروزه پول می گیرید

  • صالح کعب ارسالی در

    خدایش من فقط یک بنام خودم نوشتم ولی بعصی ها چند تا مدارک اوردنند
    وبخصوص نمایندگیها بت میگن برو دوتا الا سه مدرا ک بیار برات منویسیم
    خدایا از ماف یا هر کاری میکنند اخر را فرار وپول رفی پ یدا میکنند بنابر خدا من نوشتم واینشالله که به اسم دربیاد خدایا غیر از تو کسی نداریم

  • محمدعلی حامد تابعی ارسالی در

    سلام چندروزبعدازقرعه کشی به مردم اطلاع ر سانی می‌شود اگه بشه پول وازیزی مهلت یک ه فته باشه خیلی بهتره باتشکر

  • یزدان کریمی ارسالی در

    سلام لطفاً یک هفته وقت بدهید خیلی ممنون 😘

  • NS ارسالی در

    سلام بعضی خانواده ها با انداره تعداد افراد خانواده وسیله نقلیه دارن وبعضی هم حتی یکیشو ندارن امیدوارم طوری بررسی بشه که مستحقین به حق خود برسن

  • مهدی ارسالی در

    با سلام
    خیلی از افراد هستن مثل بن ده که خودرو سواری ندارن ولی خودرو باری م ثل وانت و ماشین های سنگین تر دارن و این اصلا عادلانه نیست که بگن پلاک فعال حد اق ل پلاک فعال برای سواری
    بنده پشت م اشین وانتم یخچال دارم
    چجوری برم ب اهاش مسافرت و جاهای دیگه این ماشین کار ه ستش یکم تفکر کنید .

  • ناشناس ارسالی در

    با أین شرایط احتمال اونای که واقعا ماشین ندارن بخوان تو قرعه کشی به اسمشون در بی اد کمه

  • ناشناس ارسالی در

    حدالاقل یک هفتهوقت براپرداخت وجه بدهید

  • حبیبی ارسالی در

    چراانهایی که خودروی فرسوده دارن نمی توان نددراین طرح شرکت کننداینم واقعاطرح ناعاد لانه هستش بازم دراین طرح پای دلالهامیادو سط

  • پویا ارسالی در

    سلام
    از مسئولین محترم سازمان
    تقاضا دارم برای پرداخت وجه یه تغییری انجام بدن
    دو روز رو به یک هفته تغییر بدن که افرادی مثل پدر من که ۵۰ سالش هنوز در انتظار ماشین صفر هست بتونن پول رو پرداخت کنن.با سپاس

  • Mosiyo ارسالی در

    آخه بی وجدان ها آدم تو دو روز چطور میتون ه ۴۰ میلیون پول جمع و جور کن مگه ما آقا زاده ایم اگه آقا زاده بودیم که با ساز شم ا نمیرقصیدیم وامم که از بانک میخوای بگیر ی یه هفته بالا پایین میکنه ریدید با این کارتون یخورده انصاف داشته باشید با این ش رایطی که گذاشتید مردم رو اسگل فرز کردید نه داش خودتون خر هستید والا

    • ناشناس ارسالی در

      خب بگو تو ب هفته چطور میخوای 40 یا 80 مل یون جور کنی ها اینو بگو

  • بابک مستوره ارسالی در

    سلام لطفلا واریز از2روز به10روز تمدید بشه الان کی پول نقد نگه میداره تمنا وخواهش 6میلیونی شرکت کننده است تاپول جم جور بشه

    • ناشناس ارسالی در

      این یکی رو آخه مگه زمانه دقیانوس که تو خ شتکت یا توخونه این همه پولو میخوای نگه د اشته باشی بعد میگن چرا مردم نادونن

  • Sa ارسالی در

    از شش میلیون نفر حداقلش 5میلیون نفرش این وسط دلالی میکنه هرکس به یه روش.یکی اسم فامیلاشو مینویسه.یکی اسمشو نوشته که اگه برنده شد امتیازشو بفروشه.بقیشونم شانسی ا سم نوشتن که اگه برنده شدیم ماشین قبلیشو که یا به اسم خانم یا بچش هستو میفروشیم و پولو واریز میکنیم.این وسط منی که الان 3 2سالمه وچندساله پولو تو بانک به امید همچ ین روزی گذاشتم چیه.حذف 50درصد پول اولیه مشکل اصلی این طرح بود که واقعا خرابش کرد ن

  • ناشناس ارسالی در

    اونایی که میگن یه هفته فرصت بدید برای واریز پول همه دلال هستند چون میدونن نمیتونن سریع به چندنفراین پولارو واریز کنند بعدشم اگه مصرف کننده واقعی باشه پول کل ماشین توحسابشه اگه واقعا ماشین میخای خوب ۴۸ ساعت با یه هفته چه فرقی داره پولتو آماده نگه دار پس معلومه همه ازدم دلالن اولشم واسه واریز پول انتقاد کردن حذف شد همون ۴۸ ساعت زیادهم هست

    • ناشناس ارسالی در

      آقای وزیر باید بدونه نیمی از وجه که بردا شتی و همین دوروز واسه وجه خوبه چون نمیتو نن وجه واریز کنن البته اینا دلال هستن هر غلطی میکنن

    • ناشناس ارسالی در

      باید دوباره طرح واریز وجه رو عوض کنید دو مرحله که کسایی دلال هستن اسمه فامیلاشون ننویسن

    • ناشناس ارسالی در

      دروغ میگن اینایی که میگن مدت واریزی رو ب یشتر کنید یا دلالن یا با دلالا هستن چون کسی که ماشین میخواد حتما فکره پولشو کرده عجب عوضیای باید دوباره واریز وجه رو تو دو نوبت بکنن تا دسته دلالا کوتاه بشه

    • ناشناس ارسالی در

      دروغ میگن اینایی که میگن مدت واریزی رو ب یشتر کنید یا دلالن یا با دلالا هستن چون کسی که ماشین میخواد حتما فکره پولشو کرده عجب عوضیای باید دوباره واریز وجه رو تو دو نوبت بکنن تا دسته دلالا کوتاه بشه

    • ناشناس ارسالی در

      دروغ میگن اینایی که میگن مدت واریزی رو ب یشتر کنید یا دلالن یا با دلالا هستن چون کسی که ماشین میخواد حتما فکره پولشو کرده عجب عوضیای باید دوباره واریز وجه رو تو دو نوبت بکنن تا دسته دلالا کوتاه بشه

  • زهرا ارسالی در

    لطفا زمان دادن پول را بیشتر کنید سپاسگزا رم

  • کاکا ارسالی در

    با سلام.
    من فکر میکنم دلیل برداشتن نیمی از وجه در زمان ثبت نام این بود که دلالان بتونن شرکت کنن چرا که به نفع ایرا نخودرو و سایپا هست چون دلال ها قیمت بازا ر رو انتخاب میکنن و شرکت ها هم وقتی میبی نن مردم از دلال ها مجبورن بخرن راحت تر و بدون دردسر قیمت هارو بالا میبرن.

  • عباس ارزانی ارسالی در

    میخواهم ببینم چقدر توانمند در تصمیم گیری و گذاشتن شرایط مناسب هستید که دلال های دیگر فکر خرید خودرو و حواله خودرو برای فروش نباشند، مگر شهر بی در و پیکر است که دلال تصمیم بگیرد ، اینجانب از چند نفر شنیده ام که مبلغ ده میلیون آن هم بستگی به نوع خودرو ، نمایندگی فروش خودرو از دلال بابت کارمزد ثبت نام هر خودرو پول میگرند و دلال ها تعداد زیاد ثبت نام میکند و استفاده کننده واقعی نمی تواند ثبت نام کند و بایستی به قیمت خیلی گزاف از دلال خرید نمای، برای کشور ما که ادعا میکنیم کشور امام زمان است نبایستی این اتفاق مداومت داشته باشد مگر کار سختی است دست دلال کوتاه شود ، من خواهش میکنم دلال ها این کار رو انجام ندهند و به خود بیایند و این پول ها خوردن ندارد و این کار مداخله و بهم ریختن بازار است ، برای کشور اسلامی وجهه ای خوبی ندارد ، ایران عزیز برای رسیدن به این امنیت خون فراوان داده است با این کارتان در به هم ریختن امور اقتصادی دخالت می کنید و مثل دشمن عمل میکنید .خواهش میکنم کسانی که شریک دزد و رفیق قافله نیستید اقدام عاجل بفرمایند.

  • احمد ارسالی در

    با سلام
    مهلت پرداخت و تکمیل وجه خ یلی کمه حداقل یک هفته مهلت داده بشه و اگ ه نصف مبلغ را اولش و نصف دیگه رو در زمان تحویل بگیرن خوبه گفته خودشونه هر روز یه بازی در میارن انصاف نیست قشر ضعیف نمی ت ونه به این فوریت مبلغ جور کن شک نکنید او نهایی که سریع مبلغ واریز میکنن صدرصد دست دلال هست
    منونم

  • رضا ارسالی در

    با سلام و عرض ادب.ممنون میشم به مسئولان مربوطه بفرمایید زمان دریافت وجه را از ۲ روز به یک هفته افزایش بدهند.واقعا دو روز زمان کافی نیست .با تشکر

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    ظرف ۴۸ ساعت باید وجه خودرو را یکجا واریز کرد وموعد تحویل سه ماه آینده . آخه تو این فرصت دو روزه اگر کسی تو قر عه کشی برنده شد برای تامین وجه خودرو بای د فرش زیر پاش یا طلای زنش یا زندگیش را ب فروشه و آتیش بزنه که میخواد ماشین ثبت نا م کنه؟درثانی شما فکری به حال خیابونهای ت هران .آلودگی هوا ومشکلات تردد در خیابونه ا کردید؟ آیا خیابونهای تهران گنجایش این حجم ماشین که توسط سایپا یا ایران خودروتو لیدمی شه وبه بازار عرضه می شه داره؟فکر ک نم تهران حدودا دوازده ملیون جمعیت داره و لی بنظر بنده سه برابر جمعیت تهران خودرو .درسطح تهران وجود داره چون تو هر خانواده ای هر فرد یک خودرو به اسم خودش داره. پد ر جدا. مادر خودروی جداگانه. فرزند خودروی جدا و...بعضی ها هم دو خودرو با پلاک زوج و فرد دارند که درمواقع زوج وفرد بودن خی ابونها از آن استفاده می کنند.آیا بجای تو لید روز افزون اینهمه خودرو و افزودن بر ب ار ترافیکی و آلودگی هوا بهتر نیست خود مس ئولین وسازندگان خودرو های داخلی .فکری به حال خودرو های فرسوده وبا قدمت ۱۰ سال به بالا که در خیابانهای پایتخت درحال تردد و رفت و آمدند بکنند وحداقل طرح جایگزینی خودروی فرسوده را بجای فروش فوق العاده.وی ا پیش فروش اعمال نمایند.تاهم خودروهای فر سوده بتدریج از ناوگان حمل ونقل کنار گذاش ته شود وهم خودروهای صفر وبا کیفیت بهتر ج ایگزین آن شود

  • محمود ارسالی در

    سلام. من به عنوان یک شهروند که از اول انقلاب واول جنگ تا حال در صحنه های انقلاب وجنگ بوده ام واگر قابل بدانید بعنوان یک بر ادرحقیر حرفم را گوش کنید. وحق کس‌ را پایمال نشود که خودم با گوشهام وچشمان دیده ام که چقدر در حق طبقه پایین ظلم وستم می‌شود ولی در صحنه های،جلوگیری از ظلم وظالم همین طبقات مظلوم هستند که سینه سپر میکنند در مقابل دشمنان که خود آگاهید. خواهش میکنم با دید آگاه به این طبقه خدمت کنید وبه دلالان اجازه ندهید که در اینجور موارد دخالت وقرعه کشی نمایند من اکثر نمایشگاه داران ومشاوران املاک که براحتی پول در اختیار دارند را شاهدم که با وعده وعیدها به افراد بی بظاعت خواهان ثبت نام هستند تا با دادن پول اتومبیل که به نامشان در می آید گوششان را ببرند. تا مدتها انهارامجبور به تعظیم وپا بوس خود کرده و چه سو استفاده هایی ازشان کنند. پس 1به سرپرستان خوانوادها که الویت اول دارند2پول پیش حداقل نصف یا یک سوم رابدهند3تا از ده سال قبل تا پنج سال اتومبیل نداشته باشند4مبلغ باقی را تا همان سه ماهی که تحویل می‌دهید وقت بدهید 5با شناسایی افراد دلال آنها را تا ده سال از خرید خودرو منع نمایید انشااله خداوند در کارتان خیر وبرکت داده وبا صحت وسلامت روز بروز ساخت وسازتان بالا بگیرد ارادتمند شما م. ش. ومن الله ال تو فیق.

  • ناشناس ارسالی در

    همین الان نصف بیشتر افرادی که ثبت نام کر دند دلال هستند.اونایی که این طرح رو گذاش تن فقط پولو میشناسندو به فکرمنافع خودشون ن،آخه تو این مملکت کی انصاف داره و به ف کرمردمه بدبخته؟..خودتون قضاوت کنید...

  • ناشناس ارسالی در

    آیا یک دانشجو پزشکی در مناطق دور افتاده احتیاج ب یک پراید قراضه نداره؟ چ جور تهیه کنه این قدر ارزش برا پزشک ک پدرش ماشین داره

  • جعفر ارسالی در

    زمان واریزواقعآکمه شما۳ماه بعدمیخوایدخود روتحویل بدیدچطوریه هفته مهلت نمیدید

  • خ ط ارسالی در

    همین الان نیم بیشترثبت نامی ها دلال هستن د..اونایی که این طرح رو گذاشتن پولو میشن اسن وبه فکرمنافع خودشون هستند..آخه کی به فکربدبخت بیچاره بودند که این باردومشون باشه...

  • مراد ارسالی در

    بدبخت به مردم ما برای خرید وسیله ارزانتر از بازار باید چرا اینقدر حقارت بکشند مشتری هیچ حقی برای انتخاب ندارند وجه تا ۴۸ساعت حقمانه لیاقتمان بیشتر از این نیست ازماست که برماست

  • ناشناس ارسالی در

    آیا یک دانشجو پزشکی در مناطق دور افتاده احتیاج ب یک پراید قراضه نداره ک پدرش ماشین داره؟

  • پرهام ارسالی در

    با سلام .
    میشه لطفا یک آپشن اضافه کنید که بشه ماشین انتخابی رو تغییر بدیم

  • . محمد ارسالی در

    باسلام خدمت دلسوزان وز آرت صمت و بقیه پر سنل ایران‌خودرو وضمن تشکر پیشنهاد این حق یر این است که مهلت واریز وجه را حداقل 10 روز فرصت بدهید

  • پریسا ارسالی در

    سلام وخداقوت.خواهشا شرط پلاک فعال برای ک سایی،که خودرو از رده خارج دارن رو برداری د...تا بتوننن یه خودرو نو بعد ۵۰ سال بخر ن..شرط پلاک فعال فقط برای خودروهای جدید باشه نه خودرو های فرسوده از رده خارج..خو اهشا رسیدگی کنید..وودراین بند تجدید نظر فرمایید..تشکر

  • مرتضی ارسالی در

    سلام، حق با شماست،. بعضی خانواده ها به نام همسرشان و فرزند یا فرزندان ماشین ثبت نام کرده اند،. و لی،. میتوانند ماشین را به همسر و فرزند منتقل کنند و خود به عنوان سرپرست ماشین نداشته باشند و برای ثبت نام محق باشند

  • مرتضی ارسالی در

    در مورد اینکه بعضی خوانواده ها مثل خواهر من که قبلا شاغل بوده و الان حقوق بیکاری میگیرد، و گواهینامه هم دارد،. و پول و ز حمت خودش را جمع کرده، . اگر فقط شرط سرپر ست باشد،.همسرش دیگر ماشین را به او نمیده د و به نام نمیزند،. و خواهرم با وجود این که پول خودش هست، و مسائل موجود در زندگیش ،. باید بیخیال پول و ماشین شود،. بعید نی ست فردا همسرش بعد گذشت یک سال ماشین را ب فروشد و پولش را خرج کند، و خواهرم را هم آدم حساب نکند،. دقت داشته باشید از این م وارد کم نیست که زن هم در خانه و بیرون کا ر میکند و مانند مردلن حق سرمایه گذاری و آرامش و آسایش خود را میخواهند

  • جلال ارسالی در

    به نظر من درصدیشو بذارن موقع تحویل بهتر است

  • جعفر ارسالی در

    تشکر از مدیر محترم شرکت سایپا لطفا در پر داخت مبلغ بعد از ۴۸ ساعت تشدید نظر کنید وبه یه هفته برای برندگان وفت بگذارید تشک ر از شما

  • بهبود ارسالی در

    مسئولین فهمیدند در این ثبت نام حق به حق دار می رسه برنامه را عوض کردند تا مافیا خودرو برقرار باشه

  • محسن ارسالی در

    حقمونه که اینقدر حقارت بکشیم. همه ی دنیا التماس میکنن که ازشون ماشین بخرن با شرا یط خودش. کاری کردن که ملت التماس میکنن ی ه ماشین داشته باشن. معلومه که رانت و ران ت خواری بوده نه تولید داخلی. واقعا کی فک رشو میکرد یه روزی به این خفت بیفتیم

  • سلام ارسالی در

    به خداکه نود درصدتون برای سود دارید این کارومیکنید،تاموقعی که منافع هممون رو در نظر نگیریم وضع همینه،بدترهم خواهدشد.میگن ماسرپرست خانواریم،باید به ما بدن،بعددوس ت عزیز تکلیف جوونهای بیکارو....چی میشه.چ ون شما زن گرفتی بقیه بایدتاوان زن شماروب دن.محدودیت یعنی اوضاع بدتر خواهدشد.لطفام حدودیتهارا بردارید.درشان جمهوری اسلامی ن یست اینگونه خودرو فروختن

  • حسن ارسالی در

    سلام طرح پنجاه درصدپول پیش خیلی بهتر بود تو حساب شخص میموند بمحض برنده شدن برداشت میشد ۴۸ ساعت بعد هم بقیه پول رو پرداخت میکرد دیگه این همه شلوغ نمیشد چون خیلی ها الکی ثبت نام کردند خواستن شانس خودشونو امتحان کنند
    واین باعث شده شانس دیگران هم خیلی کم بشه

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خسته نباشید اگه امکان دارد مهلت وار یزوجه را بیشتر کنید ما درحال گرفتن وام ه ستیم گفتند تا هفته دیگر آماده می شود خوا هشا یک فکری هم به ما مردم ضعیف جامعه کنی د که نه پول نقد داریم نه ماشین با دوبچه داریم وام می گیریم که ماشین بگریم کمکی ه م به ما کنیدتشکر هرچند اگه دلسوزی وجوددا شته باشد

  • احمد ارسالی در

    سلام واریز وجه رو پس از قرعه کشی به ۱۰ ر وز تغییر بدید همه هم دارن میگن اما کو گو ش شنوا

  • محمد ارسالی در

    لطفا زمان واریز وجه را ا ز دو روز به ده روز افزایش دهید.

  • بهنام ارسالی در

    باسلام خودروسازان باید نصف مبلغ را باید بعد از قرعه کشی بگیرند وبقیه را در زمان تحویل برای قشر ضعیف که با هزار مصیبت اگر برنده بشه جور کردنش خیلی یخته

  • طاهری ارسالی در

    سلام شما که می فرمائید که فقط سرپرستان ح ق ثبت نام دارند خیلی از خانواده هستند که چندتا ماشین دارند فقط به نام سرپرست خان وار ماشین نیست

  • ناشناس ارسالی در

    مدیران هر دو خودرو ساز بایستی زمان واریز وجه را از ۴۸ ساعت به یک هفته تغییر دهند چون اکثر مردم پولهایشان را درانواع سپردها در بانکها گذاشتند که برای دسترسی به پولهایشان چند روزی بایستی منتطر بمانند .که در این باره زمان ۴۸ ساعته برای واریز وجه حق کسانی که در قرعه کشی برنده شدندضایع میشود

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خورد رو سازان محترم لطفا پول خود رو را در دو مرحله دریافت کنین انقدر اعتماد با نفس ندارین از روز اول ثبت نام نگفتین باید یک مرتبه پول را واریز کنین حالا میگین که ما درخواست وام کردیم وبه خودرو نیازمندیم برای امورات زندگی ونمی تونیم آزاد تهیه کنیم یک مقدار به فکر مردم محروم باشین هر دقیقه یه مدل بخشنامه میدین

  • ناشناس ارسالی در

    شرط سرپرست خانواربهترین شرطه ،خوانوادهای که ماشین دارن نباید تو قرعه کشی شرکت دا ده بشن

  • ناشناس ارسالی در

    چرا به مردم دروغ میگید اول اعلام می کنید تحویل خودرو حداکثر ۳ ماه حالا که مردم ث بت نام کردن میگید حداقل ۳ماه یعنی ممکنه تا یکسال هم طول بکشه😠😠😠

  • فرزاد ارسالی در

    خدایش خیلی باحالید شما مردم توتمام دنیا بهترین برند ماشین راحت دراختیار مردم قرارمیگیره بعد شماها دنبال یک نفر تو خانواده و یکهفته مهلت واریز وجه و..... آقایون اینا همه نمایشه شما کی اینارو قراره بشناسید هرچندوقت با یه چیز سرگرممون میکنن. این مسخره بازیا چیه مثل آدم ماشین بریزید نمایندگی ببینم کدوم دلالی ماشین تو بازار آزاد 2برابر میده اینم دیگه فکرکردن و اتاق فکرتشکیل دادن داره. اینا دلال درست نمیکنن اینا خود دلالن یعنی میشه روزی شماهم سرکوب بشید. مامردم با این همه سختی این حقمون نیست که له له ماشین ایران‌خودرو و سایپا بزنیم ایشالا جفتشون از بین بره.

  • یوسف مهدیزاده ارسالی در

    سلام خواهشاً وجه دریافتی را حداقل یک هفت ه فرصت بدید

  • مهدی ارسالی در

    با سلام.آقا همون دوروز برای واریز کافیه همه دارند بیداد میکنند که بیشترین آمار ب رای دلال ها است شما فرض کنید یک دلال ۵۰ نفر را ثبت نام کرده باشه و شانسی ۳ نفر اسمشون در بیاد خوب نمی تونه ظرف دو روز ح ساب این ۳ نفر را پر کنه پس وقت بیشتر به نفع دلال است.

  • غلامحسن کرامتی زاده ارسالی در

    سلام خسته نباشی انصراف رابایدچطوری به شم ا اطلاع بدهندباتشکر

  • جواد ارسالی در

    لطفا برا مرحله بعد حتما پول پیش را دریاف ت کنیدد

  • امانی ارسالی در

    سلام
    اینجانب آزاده و جانباز نه ساله هستم یه پراید سال ۸۳ خریدم که الان اسقاطی هست؟ چرا نباید من حق شرکت در این قرعه کشی رو داشته باشم؟

  • محمد ارسالی در

    تا خر هست خرسوارم هست.حالو روز ما ایرانی ها با این همه ثروتی که داریم اونوقت برای داشتن یک ماشین اونم این ماشینا که اینا تولید میکنن باید آنقدر عذاب‌ بکشیم .خدا کمکمون کنه

  • ناشناس ارسالی در

    من شوهرم ماشین نداره ولی سند ب اسمش هست ونمیتونه دوباره ثبت نام کنه اخه چقد بی ا نصافین مردم حقب ماهم بدید ک خانم ها ثبت نام کردن.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام یعنی هرچی کنی کنند ..
    ماشین های فرسوده را جمع کن.
    خائن کارمندا ن دولت هستند ..
    کرونا استوار است عبرت اموز است..
    برای وطن

  • ناشناس ارسالی در

    سلام دایره قوائن راعیت کنید..
    اولی ن چهار راه..
    رهنمای راندکی..ایست..
    کرونا ویروس

  • هانا،، ارسالی در

    با سلام خدمت تمامی دستندرکارانی که به حق مظلوم احترام میگذارند ،،خواهش عاجزانه خ یلی از ملت شریف مستضعف ایران که لطف کنید به هر خانواری که حتی در طول چندین سال م اشینی به اسمشان نیست ر طرحهای فروشتان در اولویت بگذارید نه اینکه طرف وسیله داره اما به اسم زن وبچه وخلاصه ...مینویسه و د وم اینکه حداقل فرصتی که برای تسویه خودرو قرار میدید ده روز باشه نه دوروزه،،،

  • حیدری ارسالی در

    با سلام از دست اندرکاران وزارت صنعت و معدن خواهش می کنیم که برای وجه واریز یک هفته به مشتری وقت بدند تا حقش واقعا هدر نرود
    ممنون خواهش می کنیم

  • حسن ارسالی در

    با سلام .خانواده من 8 نفر هستیم .ماشین نداریم.قبل از قرعه کشی خواستم از دلال ماشین بخرم ،دیدم با این قیمت های بازار یه ماشین پژو 405 ده سال کار کرده رو باید بخرم 65 میلیون تومن ، هر کاری کردم دلم راضی نشد ،حالا توی این قرعه کشی ثبت نام کردم ،ولی باز هم با این جمعیت 6 میلیون نفری که ثبت نام کردن ،هیچ امیدی به برنده شدن توی قرعه کشی ندارم ، آخه یه بار یه وام خانگی توی فامیلامون عضو شدم ،13 نفر بودیم ،من نفر سیزدهم شدم ،

  • سعید ارسالی در

    زمان پرداخت وجه باید زیادتر بشه، دو روز کمه والله عقل سلیم کجاست
    اینجوری گند زده میشه به بازار خودرو
    دست دلال باید کوتاه بشه

  • پیام ارسالی در

    سلام!آخه این چ وضعیه اخه 2روزه80ملیون از کجا جور کنیم مگه دلالیم؟!؟خاهشا 7روزش ک نید زمان پرداخت پول رو. یاعلییی.

  • علیرضا ارسالی در

    واقعا فکر میکنین چرا مهلت پرداخت چرا این طوریه؟؟ ضایس چون میخوان فقط به فامیلای خودشون قرعه دربیارن و ادمای فقیر توان ثب تنام نداشته باشن.

  • نا شناس ارسالی در

    چرا ما اینجوری شدیم
    دقیقا تا قبل ا ز برداشتن شرط برداشتن نصف پول خودرو همه میگفتن میخوان دزدی کنین ، سود پولا رو حس اب میکردیم و هزار تحلیل دیگه
    بعد ک ه شرط پول رو برداشتن و دیدیم که ۷ میلیون ثبت نام کردن میگیم چرا شرط پول رو برداش تن اشتبا کردن ....
    یعنی دوست داریم که شرایط طوری باشه که حتما خودمون جزو ا ون دسته بشیم که بهره مند میشن اگه نباشیم یا احتمالش خیلی کم شد دیگه هرطوری شده ن طر عکس میدیم با دلیل و منطق و ...
    تا زمانی گه تفکر منفعت خودمون رو بر منفع ت جمعی ترجیح بدیم شاهد این موارد خواهیم بود.

  • شاه ارسالی در

    سلام برای پرشیا چقدر باید پول آماده کنیم ؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    چرا امکان انصراف رو برداشتن.

  • سهراب ارسالی در

    سلام اقایون مسول تو رو خدا قیمت ماشین رو پیش پرداختیش کنید مث قبل بعدشم خاهشا م دت ۲ روز خیلی کمه اخه چطوری جورش کنیم لا اقل یه هفته کنید مهلتش رو تو رو قرآن اگه واقعا هدفتون کمک کردن به مردم بدبخت ممل کته،ممنون

  • ف ارسالی در

    سلام بر اساس کد ملی واستعلامات حاصله اسم کسی را که مستحق ماشینه بنویسن ودست دلال ان را از دوباره خرید ماشین کوتاه کنندنصف وجه ماشین را هم بگیرند به فکر جیب خریدا ر باشند .یا اقساطی به کارمندان و مردم تح ویل دهند چک هم باشه.مدارک طرف را هم کنتر ل کنند

  • سمیه ارسالی در

    لطفا تو شرایطتتون قید بشه که تو یه خانواده هر کسی یه ماشین به نامشون باشه بقیه افراد حق ثبت نامی نداشته باشند یارو ماشین داره اما زده به نام زنش الان خودش ثبت نام کرده به نامش دراومده....این چه وضعشه این حقه این انصافه

    • مجتبی ارسالی در

      اینکه شوهرت بهت اعتماد نداره .به ایران خ ودرو ارتباطی نداره

  • حامد ارسالی در

    سلام.واقعا خجالت آور هست تو کشوری زندگی میکنیم که برای گرفتن حداقل های ضروری زند گی مثل خودرو و مسکن و شغل باید التماس کن یم و همیشه شرمنده زن و بچه باشیم..
    من الان با 35 سال سن و یک بچه هنوز توان خریدن یکی از لگن های تولید داخل را ندار م و سرافکنده جلوی زن و بچه بشوم.خدایا ای ن است عدل علی

  • امید ارسالی در

    اگه یه نفر یه لگن پراید داشته باشه بخواد عوض کنه نمیتونه چون خانواده پلاک فعال داره با یه پراید لگن عهد بوق

  • arash ارسالی در

    سلام من تو قرعه کشی خرداد ماه طرح یکساله برنده شدم ولی تحویل خودرو یکساله نیست دو ساله اس چرا اولش نگفتن دو ساله تحویل میدن الکی گفتن حداکثر یکساله اس دوسال دیگه قیمت خودرو معلوم نیست چقدر میشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها