|
کدخبر: 100171 شروین اشیدری

اختصاصی گسترش‌نیوز:

بهترین شاسی‌بلندهای ۲۰۲۰ را بشناسید + تصاویر

در حال حاضر در بازار آمریکا یکی از کراس‌اوورهایی که به شدت مورد توجه قرار دارد هوندا cr-v است.

خودرو بهترین شاسی‌بلندهای ۲۰۲۰ را بشناسید + تصاویر

به طور کلی این روزها بازار خرید و فروش خودروهای شاسی‌بلند بسیار داغ است و عموم خانواده‌ها نیز به سمت همین سگمنت می‌روند. در بازار آمریکا گزینه‌های مختلفی زیر ۳۵ هزار دلار وجود دارد و اگر چنین بودجه‌ای داشته باشید به راحتی می‌توانید از بین برندهای معروف یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه این گزارش قصد داریم به معرفی برخی از بهترین شاسی‌بلندهای زیر ۳۵ هزار دلار بپردازیم.

Honda CR-V

هوندا cr-v یکی از کراس‌اوورهای جذاب بازار به شما می‌رود که داخل کابین آن امکانات خوبی قرار دارد و از جمله آن‌های می‌توان به سیستم هوشمند رانندگی هوندا و مالتی مدیای هماهنگ با آندروید و ios اشاره کرد. این خودرو در بخش فنی از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بهره می‌برد البته بهره‌گیری از گیربکس cvt باعث شده انتقال قدرت کمی با تاخیر انجام شود. اگر این پیشرانه شما را راضی نمی‌کند یک نمونه هایبرید نیز وجود دارد که می‌توانید آن را خریداری کنید. لازم به ذکر است که طراحی داخل خودرو نیز به اندازه مبلغی که می‌پردازید جذاب است و در بخش‌هایی نیز از چوب استفاده شده است.

هوندا

Kia Niro Hybrid

شاید کیا نیرو جذاب‌ترین شاسی‌بلند یا محصول این خودروساز کره‌ای نباشد اما به دلیل مصرف سوخت بسیار پایین باعث جلب نظر مشتریان می‌شود. باید گفت که این خودرو در دو نوع عیبرید و پلاگین هیبرید عرضه می‌شود. نسخه هیبریدی تغییراتی را در ظاهر نسبت به سنخه الکتریکی داشته است. پیشرانه به کار رفته در نسخه هیبرید از نوع ۱.۶ لیتری بنزینی است و یک باتری ۱.۶۵ واست ساعتی لیتیوم یونی نیز در کنار آن قرار دارد. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به سیستم ترمز خودکار، سیستم حرکت بین خطوط، هشدار نقاط کور، هشدار برخورد از عقب و کروزکنترل هوشمند اشاره کرد.

کیا

Mazda CX-5

همانند سایر محصولات مزدا مدل cx-5 یکی از بهترین هندلینگ‌ها را دارد و نسبت به هم‌رده‌های خود در این زمینه یک سر و گردن بالاتر است. از جمله نقاط قوت این خودرو طراحی ساده و در عین حال شیک در داخل کابین است و همین مورد نظر بسیاری از مشتریان را جلب می‌کند. اگر بخواهیم به تجهیزات این خودرو اشاره کنیم می‌توان مواردی مانند کروز کنترل، ترمز شهری هوشمند، سیستم تشخسص عابر پیاده و نور بالای خودکار را نام برد. زیر کاپوت cx-5 یک پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۸۷ اسب‌بخاری قرار دارد که از طریق جعبه دنده ۶ سرعت اتوماتیک نیرو را به چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند.

مزدا

Subaru Forester

سوبارو از جمله برندهای پرطرفدار ژاپنی است هرچند که در کشور ما جز تعداد محدود از آن وجود ندارد. مدل فارستر این خودروساز وارد پنجمین نسل خود شده اما به‌روز‌رسانی زیادی را تجربه نکرده است. سیستم‌های جالبی در این خودرو وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به دستیار راننده به نام eyesight و سیستم یادآور صندلی اشاره کرد. سیستم eyesight در حقیقت وظیفه حفظ خودرو بین خطوط و پیشگیری از خروج از خط را دارد. سیستم یادآور صندلی نیز پیش از ترک خودرو به راننده هشدار می‌دهد که کودک روی صندلی عقب هست یا خیر. فارستر با دو نوع پیشرانه ۲ و ۲.۵ لیتری بنزینی عرضه می‌شود البته یک نمونه دیزلی ۲ لیتری نیز وجود دارد.

سوبارو

Volkswagen Atlas

در حقیقت منظور مدل کراس‌اسپرت اطلس است که نسبت به نسخه اصلی کوتاه‌تر و اسپرت است. در بخش فنی دو پیشرانه ۲۷۶ اسب‌بخاری ۶ سیلندر و ۲۳۵ اسب‌بخاری ۴ سیلندر برای این خودرو در نظر گرفته شده است. در هر دو پیشرانه گیربکس از نوع ۸ سرعت اتوماتیک است و سیستم چهارچرخ متحرک 4motion نیز به صورت استاندارد وجود دارد. یک ویژگی جذاب که در مدل کراس‌اسپرت اضافه شده سیستم شارژ وایرلس است.

فولکس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها