|
کدخبر: 202490

اشکان خطیبی | اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی | اینستاگرام اشکان خطیبی

عکس غم انگیز و دلخراش اشکان خطیبی در سریال خاتون | عکسهای اشکان خطیبی

عکسی دلخراش و دردناک از اشکان خطیبی را در سریال خاتون مشاهده می کنید. اشکان خطیبی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است.

خروجی رپرتاژ آسام عکس غم انگیز و دلخراش اشکان خطیبی در سریال خاتون | عکسهای اشکان خطیبی

مه شو : عکسی دلخراش و دردناک از اشکان خطیبی را در سریال خاتون مشاهده می کنید. اشکان خطیبی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. اشکان خطیبی همسر آناهیتا درگاهی است. اخیرا اشکان خطیبی در سریال خاتون به خوبی درخشیده است.

اشکان خطیبی

داستان جذاب سریال خاتون

نگار جواهریان در نقش خاتون و همسر شیرزاد ملک ایفای نقش می کند و این زوج دارای پسری شیرین زبان به نام امیرعلی با بازی بنیامین نوروزی بودند که در زمان زندانی شدن شیرزاد ملک به دلیل یک بیماری ناشناخته درگذشت. اشکان خطیبی عکسی از بازی خود به هنگام شنیدن خبر فوت پسرش در این سریال را به اشتراک گذاشته و نوشت:هستی چه بود قصه‌ی پررنج و ملالی ، کابوس پر از وحشتی، آشفته خیالی (اسمعیل نواب صفا)

اشکان خطیبی

 

سریال خاتون و عوامل صحنه

خاتون یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است. از بازیگران اصلی سریال می‌توان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی و ستاره پسیانی اشاره کرد. سریال از روز دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود. آهنگساز سریال کیهان کلهر است. پاکروان مجوز ساخت خاتون را در تیر ۱۳۹۹ دریافت کرد و در این مدت در مرحلهٔ پیش‌تولید بود. این مجموعه قرار بود دو ماه بعد در مکان‌های شمالی ایران از جمله رشت فیلم‌برداری شود.

خلاصهٔ داستان سریال خاتون

خاتون نوشته‌ای داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اوایل شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. این برهه از تاریخ ایران با همهٔ فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد.سریال خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

اشکان خطیبی

بازیگر در نقش

نگار جواهریان خاتون بختیاری

اشکان خطیبی سرگرد شیرزاد ملک

شبنم مقدمی فخرالنسا

بابک حمیدیان کمیسر رجب‌اف

رضا بهبودی دکتر بوکوفسکی

میرسعید مولویان رضا فخار

ستاره پسیانی پروین پسیانی

شاهرخ فروتنیان فریدون خان

بهناز جعفری رعنا

فرخ نعمتی سرتیپ آریا

مهران مدیری جهانگیر خان روزبه

مهران غفوریان موسیو

پیام دهکردی نظربیگ

مهدی قربانی فرهاد

مهتاب ثروتی ماری

عاطفه رضوی قدرت

پژمان بازغی سرهنگ سنگری

غزل شاکری فهیمه اکبر

قربان نجفی آرسن میناسیان

سروش صحت اخوان

بهنام شرفی ستوان بهرام نامجو

علی فروتن محمود اعتماد زاده

بنیامین نوروزی امیرعلی

داریوش موفق قرقی

آیدا ماهیانی باربارا کوالسکا

ماریا شلکنوا هلنا

کامیار حقی یان

مجتبی وحیدی آدامیان

شیرین محسنی گل خانم

رضا عباسی گل آقا

پیمان میرزایی نصیب

سمانه منیری گلی

مهرداد فتحی نادر

مجید گیاهچی دیلمی

مرجان متقی خانم نامجو

فرزاد نه کاخ یدالله بایندر

آرنیکا معابی تینا

قسمت‌های سریال خاتون
اشکان خطیبی
قسمت اول چو فردا برآید بلند آفتاب ۵۳:۵۱ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ دوم شهریور ۱۳۲۰ گیلان داشت زندگی‌اش را می‌کرد تا رادیو بی‌بی‌سی برنامه قصه‌اش را قطع کرد و گفت: چو فردا برآید بلند آفتاب.
قسمت دوم ما اعلام بی‌طرفی کرده بودیم ۵۴:۲۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰[ب] زندگی خاتون و شیرزاد هم مثل بقیه مردم ایران، درگیر جنگی ناخواسته شد. با اینکه ما اعلام بی‌طرفی کرده بودیم، متفقین نقضش کردند و …
قسمت سوم پاینده ایران ۵۴:۵۱ ۱ شهریور ۱۴۰۰ و ایران در جنگی چند روزه شکست خورد و به اشغال متفقین درآمد. درحالی که بند بند وجود تمام مردم ایران فریاد می‌کشید: پاینده ایران…
قسمت چهارم عیدت مبارک پسرم ۵۲:۱۹ ۸ شهریور ۱۴۰۰ شمال ایران به تصرف نیروهای شوروی درآمد. شیرزاد در بند بود و خاتون مسئولیت خانواده را به دوش می‌کشید…
قسمت پنجم شلیک نکنید
قسمت ششم محاله شیرزاد طلاقم بده

اشکان خطیبی با انتشار این فیلم در اینستاگرامش نوشت : 

 
شیرزاد: گفتی اسمشو میذاریم ایران چون جفتمون عاشقشیم

خاتون: نمی دونستم پسر میشه

شیرزاد: اون‌ که عشق باباشه

خاتون: جون مادرشه

اشکان خطیبی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:

اشکان خطیبیعیدت مبارک پسرم!

کاش این قاب همیشگی بود

خاتون و امیرعلی و شیرزاد

خانواده‌ی ملک

خاتون

اثر تینا پاکروان

به تهیه کنندگی علی اسدزاده

اشکان خطیبی

اون کارت رو خودش نقاشى کرده و مهم تر از اون نوشتن به فارسى رو یاد گرفته و توش برامون به فارسى نوشته مگه می شه این بچه رو دوست نداشت؟

از ازدواج سفید تا تولد یک فرزند با سال تحویل!

اشکان خطیبی و همسرش در روزهایی مهمان گفتگوی ما بودند که به واسطه شرایط بیرونی جامعه، چندان قبراق و سرحال نبودند اما به تدریج با داغ شدن گفتگو، شرایط تغییر کرد و گفتگو با اشکان خطیبی آرام و درونگرا و آناهیتا درگاهی برونگرا و پر انرژی و احساساتی، جذاب و گرم شد. ویژگی اصلی هر دوی اینها در این گفتگو، صداقت و راستی به جای تعارفات بیهوده بود!

ابتدای گفتگو را با یکی شدن بعد از ازدواج آغاز کنیم. خانم درگاهی! به نظر شما زندگی متاهلی بهتر است یا زندگی مجردی؟ کدامیک را بیشتر می پسندید؟

- درگاهی:هر کدام ویژگی های خاص خودش را دارد ولی زندگی متأهلی مسئولیت های مخصوص به خودش را دارد؛ البته پرسیدن این سوال مقداری دیر است برای این که یک سال از ازدواج من و اشکان گذشته است!

از شیرینی اش بگویید. زندگی متأهلی شیرین تر است یا زندگی مجردی؟

- درگاهی:من یک شوهر بسیار روشنفکر و آدم حسابی دارم و بنابراین دیگر به دوران مجردیم فکر نمی کنم و از وقتی که با اشکان ازدواج کرده ام حالم خوب است. کلی حرف با او دارم و هر کاری به من پیشنهاد می شود درباره اش با اشکان صحبت می کنم و حرف های مشترک زیادی با هم داریم. اشکان گوش های شنوایی برای شنیدن حرف هایم دارد.

ارسال نظر