|
کدخبر: 201867

تصویری دیده نشده از خانواده اکبر عبدی

اکبر عبدی یک دختر به نام المیرا دارد.

خروجی رپرتاژ آسام تصویری دیده نشده از خانواده اکبر عبدی

به گزارش پایگاه خبری خوندنی: ناگفته های همسر اکبر عبدی را در ادامه ببینید.اکبر عبدی سلبرتی ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. اکبر عبدی 4 شهریور سال 1339 از پدر و مادری اردبیلی در تهران محله نازی آباد به دنیا آمد. اکبر عبدی یک دختر به نام المیرا دارد. اکبر عبدی پس از دریافت مدرک دیپلم از سال 1358 با نمایش های آماتوری فعالیت هنری اش را آغاز کرد

عکسی از اکبر عبدی و همسر و دخترش در کنار هم که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
 

اکبر عبدی و همسر

اکبر عبدی با اینکه مدتی است کم کار شده با این حال همچنان از جمله افرادی است که بسیار مورد توجه مردم است. خاطره سازی های اکبر عبدی با سریال بازم مدرسه ام دیر شد از یاد مردم نمی رود. 

اکبر عبدی از پدری اردبیلی و مادری تهرانی در سال ۱۳۳۹ در محله نازی‌آباد تهران به دنیا آمد و از سال ۱۳۵۸ با دریافت مدرک دیپلم با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و سپس از سال ۱۳۶۰ به تلویزیون رفت و تاکنون به نقش‌آفرینی در موضوعات مختلفی پرداخته است.  اکبر عبدی  در سال ۱۳۶۳ با فیلم جنجال بزرگ بازی در سینما را آغاز کرد و پس از آن در فیلم های مردی که موش شد، اجاره نشین ها، گراند سینما و ای ایران توانست قابلیت های خود را در ایفای نقش‌های کمدی ثابت کند. نوع چهره اکبر عبدی و بازی‌های او به قدری در زمینه‌ی کمدی منحصر به‌فرد بود که حتی در فیلم مادر در نقش معلول و در فیلم سفر جادویی در دو نقش میانسالی و کودکی اش ظاهر شد و توانست به محبوبیت خوبی در میان مخاطبین سینمایی دست پیدا کند، این امر حتی در فیلم های دلشدگان و آقای شانس هم مشهود بود. اکبر عبدی را بیشتر به خاطر بازی‌های کمدی و طنز می‌شناسند. وی اصالتاً اهل روستای آقاباقر اردبیل است؛ و در هشتم دی ماه ۱۳۹۴ کلید طلایی اردبیل به ایشان تقدیم شد.

ارسال نظر