|
کدخبر: 52214

پایان کار دزد شب رو خیابان‌های شرق تهران

سارق تکرو که در شرق تهران از ۲۰۰ خودرو سرقت کرده بود بعد از آخرین سرقتش در تهرانپارس دستگیر شد.

گسترش نیوز - سرهنگ علیرضا ناصری نژاد سرپرست سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده شرق تهران به خصوص در حوزه کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، کمیسیون پیشگیری از سرقت با ماموران عملیات این کلانتری برگزار شد.

dastgir.jpg

این مقام انتظامی با بیان افزایش گشت‌های انتظامی، عنوان کرد: تیمی از ماموران عملیات کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس هنگام گشت زنی در ساعت ۴ صبح دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری موفق به شناسایی یک مظنون در محدوده خیابان جعفرپناه شدند که در حال پرسه زنی بین خودروهای پارک شده بود که بلافاصله وی را دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دادند.

وی افزود: در صحبت هایی که با متهم انجام شد، وی جواب‌های ضد و نقیضی بیان می‌کرد که ماموران او را به کلانتری انتقال دادند و هنگام تحقیق از وی متوجه شدند در کیسه پلاستیک همراهش یک عدد ضبط سرقتی همراه آلات و ادوات ارتکاب به سرقت لوازم خودرو وجود دارد.

این مقام انتظامی ابرازکرد: با توجه به این موضوع، متهم ۳۵ ساله که چاره‌ای جز بازگویی واقعیت نداشت به ارتکاب ۲۰۰ فقره سرقت سریالی لوازم خودرو در محدوده شرق تهران به ویژه در محله خاک سفید اعتراف کرد که با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که وی سابقه دار می‌باشد.

سرهنگ ناصری نژاد گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم مالخر خود را نیز به ماموران معرفی کرد که با هماهنگی مقام قضائی، ماموران درعملیاتی ضربتی به مخفیگاه او وارد شدند و مالخر ۳۸ ساله را به همراه مقادیر زیادی تبلت و ضبط‌های مسروقه به کلانتری منتقل کردند.

بنابراین گزارش، متهمان با هماهنگی مقام قضائی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منیع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها