|
کدخبر: 308218

مغازه مصالح فروشی در نارمک به خون کشیده شد

مرد جوان در چاقوکشی مرگبار در محله نارمک به قتل رسید.

حوادث مغازه مصالح فروشی در نارمک به خون کشیده شد

ظهر روز گذشته مرگ مشکوک مرد جوانی با ضربات چاقو در یک مغازه مصالح‌فروشی در محله نارمک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محمدحسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد حدودا ۳۵ ساله‌ اهل کشور افغانستان مواجه شدند که براثر ضربات مهلک چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، کارگر مغازه مصالح‌فروشی دوست نزدیک قاتل و مقتول بوده و این جنایت را از نزدیک مشاهده کرده است.

بدین ترتیب کارگر مصالح‌فروشی هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: مقتول از گذشته با قاتل  اختلاف مالی داشت؛ روز حادثه من آنها را به مغازه دعوت کردم تا با یکدیگر حرف بزنند اما ناگهان درگیری در این میان رخ داد و قاتل با ضربات چاقو مرتکب قتل شد.

در گام بعدی مأموران تیم تشخیص هویت اقدام به انگشت‌نگاری از روی جسد کردند و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز مأموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی زارعی از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری مرد جنایتکار ادامه دارد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها