|
کدخبر: 308149

خودسوزی پسر جوان مقابل دادگاه ولیعصر / ماجرا چه بود؟

پسر جوان در اقدامی هولناک با حضور در خیابان بهشت مقابل دادگاه ولیعصر دست به خودسوزی زد. ظهر چهارشنبه پسر جوانی با حالتی پریشان پای در خیابان بهشت در ضلع جنوبی پارک شهر به جلوی دادگاه ولیعصر گذاشت و ناگهان در ظرف پلاستیکی که در دست داشت را باز کرد و روی خودش ریخت و در ادامه با زدن فندک اقدام به خودسوزی خود کرد .

حوادث خودسوزی پسر جوان مقابل دادگاه ولیعصر / ماجرا چه بود؟

مردم با دیدن این صحنه هولناک برای نجات جان پسر جوان دست به کار شدند و این در حالی بود که پسر جوان در آتش می سوخت که شاهدان ماجرا در تماس با پلیس و اورژانس ماجرای اقدام به خودسوزی پسر جوان در خیابان بهشت را گزارش کردند و قبل از حضور تیم های امدادی مردم موفق به خاموش کردن آتش شدند .

این در حالی بود که پسر جوان به شدت دچار سوختگی شده بود و در ادامه تیم های امدادی با حضور به موقع موفق به انتقال جوان سوخته در آتش خشم خود را به بیمارستان منتقل کردند.

بررسی ها نشان از آن دارد که این پسر جوان اهل شهر خوزستان است و برای کار تاسیسات ساختمان به تهران سفر کرده و در اقدامی خودخواسته اقدام به آتش افروزی خود کرده بود.

بنا بر این گزارش، این جوان ۲۵ ساله در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار دارد و تحقیقات برای علت این اقدام هولناک پس از بهبود سلامتی وی ادامه دارد.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها