|
کدخبر: 307829

قتل رئیس یک باشگاه فوتبال به خاطر باخت + عکس

رئیس باشگاه تیگرس پس از باخت در دیدار خانگی در لیگ دسته دوم کلمبیا به طرز مشکوکی به قتل رسید.

حوادث قتل رئیس یک باشگاه فوتبال به خاطر باخت + عکس

رسانه‌های محلی گزارش دادند که این مدیر ۶۳ ساله با ماشین همراه دخترش به خانه برمی‌گشت که توسط دو مرد سوار بر موتور در نزدیکی ورزشگاه کشته شد. این اتفاق پس از شکست ۳-۲ خانگی مقابل اتلتیکو اف سی اتفاق افتاد.

گزارش شده که دختر او سالم از این حادثه فرار کرده و مقامات در حال حاضر در حال انجام تحقیقات در مورد قتل هستند.

این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: خانواده تیگرس و جامعه ورزشی از این رویداد حیرت‌زده شده‌اند. تعهد او به باشگاه و فداکاری او برای توسعه ورزش در منطقه ما اثری محو نشدنی بر همه کسانی که افتخار آشنایی با او را داشتند، بر جای گذاشت.

فرناندو جارامیو، رئیس بخش اصلی فوتبال حرفه‌ای کلمبیا (DIMAYOR) که لیگ‌های حرفه‌ای فوتبال این کشور را اداره می‌کند، به این حادثه واکنش نشان داد. جارامیو گفت:"او همیشه به دلیل احترام به دوستانش و عشقی که به ورزشی که همه ما به آن علاقه‌مند هستیم، متمایز بود:

برای ادای احترام پائز مسابقات دو دور بعدی لیگ دسته دوم کلمبیا با یک دقیقه سکوت برگزار می‌شود. در شب ۲۳ سپتامبر، ساعاتی پس از برگزاری مسابقه نامبرده در ورزشگاه تکو بوگوتا، شایعه مرگ رئیس یک باشگاه فوتبال کلمبیایی در رسانه‌ها پخش شد.

اما اطلاعات کاملی در دسترس نبود یا تایید نمی‌شد که در این حادثه خشونت آمیز در فوتبال کلمبیا چه اتفاقی افتاده است. با این حال اسکار اوستوس، روزنامه‌نگار، این خبر جدی را منتشر کرد و اولین جزئیات جنایت را اعلام کرد.

او در گزارش خود نوشت:"دو بازیکن تیگرز از دسته دوم به من گفتند که ادگار پائز، رئیس و مالک باشگاه بوگوتا، این شنبه درگذشت. این اتفاق بعد از بازی افتاد... ادگار در زمان حمله با یکی از دخترانش بود، او را به بیمارستان مدری بردند و در آنجا نتوانستند کاری انجام دهند."

ابتدا گزارش شد که ادگار پائز به همراه دخترش در حال رانندگی با خودروی مزدا ۲ و رهگیری یک موتورسیکلت با دو سرنشین که حوالی ساعت ۱۸:۱۵(به وقت کلمبیا) کشته شد.

سپس گزارش پلیس ملی منتشر شد که تایید شد در این حادثه سه شلیک به زندگی این مرد پایان داد. این شلیک‌ها به قفسه سینه، گردن و جمجمه، جان او را گرفت. از آن زمان، سیل پیام‌های تسلیت از سراسر فوتبال کلمبیا منتشر شده است.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها