|
کدخبر: 307487

درگیری مسلحانه در سیستان و بلوچستان + جزئیات

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق مسلح با کشف یک تن و ۵۰ کیلو گرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس استان در شهرستان های خاش و گلشن خبر داد.

حوادث درگیری مسلحانه در سیستان و بلوچستان + جزئیات

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در زاهدان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل محموله های سنگین مواد مخدر توسط اعضای دو باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان های خاش و گلشن به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با ۲ دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان های موصوف بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند و پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات ها، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان های مذکور با درگیری های مسلحانه سه سوداگر مرگ از اعضای دو باند دستگیر ، یک قبضه سلاح گرینوف، یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز متوقف شد.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها