|
کدخبر: 304631

کشف دو تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر / سوداگران مرگ دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از کشف دو تن و۶۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات ویژه شهرستان های شمال و جنوب استان خبر داد.

حوادث کشف دو تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر / سوداگران مرگ دستگیر شدند

سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر ، ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در شهرستان های ایرانشهر، خاش و زابل که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند به دست آمد و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باندها در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در محور ایرانشهر، خاش و زابل شناسایی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله های مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که با ۷ پژو ۴۰۵ در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی، به سرعت خود افزوده و از محل متواری شدند.

سردار جلیلیان بیان داشت: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن خودروهای حامل مواد به اطراف متواری و هشت نفر از سوداگران دستگیر و طی بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان تعداد ۵ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و در مجموع ۲ تن و۳۰۰ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک و ۳۰۰ کیلوگرم از نوع حشیش کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه تلاش برای دستگیری اعضای این باند قاچاق ادامه دارد، با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با پدیده خانمان سوز قاچاق مواد افیونی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها