|
کدخبر: 303482

قدرت نمایی با سلاح در شهرک شیرودی

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری اوباشی که با شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شهرک شیرودی شده بود ، خبر داد .

حوادث قدرت نمایی با سلاح در شهرک شیرودی

سرهنگ  محمدرضا علیزاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد درگیری و شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در شهرک شیرودی اسلامشهر که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود ، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۵ امام زاده عقیل " ع " جهت بررسی به محل اعزام شدند .

وی ادامه داد : با حضور ماموران انتظامی در محل مشاهده شد متهم پس از ایجاد شرارت متواری شده که دستگیری وی به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ علیزاده افزود : ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و آغاز تحقیقات موفق به شناسایی اوباش بنام اسلامشهر شده و با هماهنگی مقام قضانی در یک عملیات وی را در مخفیگاهش در اسلامشهر دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تاکید کرد : پلیس در شهرستان اسلامشهر با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطعانه می کند و در این رابطه به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان ، خوشبختانه اقدامات موثر و خوبی تاکنون انجام شده است . به گفته این مقام انتظامی ، متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضائی روانه دادسرا شد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها