|
کدخبر: 302664

کشف جسد مثله شده در سطل زباله! +‌ عکس

دیدن دست بریده در سطل زباله مرد را وحشت زده کرد. او باورش نمی شد که یک دست قطع شده را با چشمانش دیده است! وقتی عابران را صدا زد چشمانش از ترس باز مانده بود.

حوادث کشف جسد مثله شده در سطل زباله! +‌ عکس

رسیدگی به این پرونده از زمانی شروع شد که تکه ای ازجسد در داخل سطل زباله در یکی از خیابان‌های شهر قدس توسط مردم به پلیس گزارش شد،خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی پلیس قدس راهی آنجا شدند و با دست قطع شده یک انسان روبرو شدند خیلی زود دست به پزشکی قانونی منتقل شد تا در نخستین گام هویت مقتول از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی شود طولی نکشید که کارشناسان پزشکی قانونی توانستند هویت مقتول که یک پسر ۲۲ساله بود را کشف کنند.

وقتی خانه مقتول که در یکی از محله های کرج بود مورد شناسایی قرار گرفت کارآگاهان خانواده مقتول را تحت بازجویی مقدماتی قرار دادند، رفتارهای عجیب خانواده مقتول نشان می‌داد آنها رازی را در سینه خود حبس کرده اند.

طولی نکشید که پدر خانواده که مرد میانسالی است لب به اعتراف گشود ودر بازجویی های فنی به قتل پسرش اعتراف کرد.

متهم در اظهاراتش،مدعی شد که پسرم دچار نوعی بیماری روانی بود که همیشه برای خانواده دردسر های زیادی داشت برای همین تصمیم گرفت یک شب اورا که در خواب است به قتل برسانم با یک پُتک به سرش کوبیدم و او درخواب مرد.

بعد جسدش را مثله کردم تابتوانم جسد را به خارج ازخانه ببرم.

این اظهارات متهم با توجه به قدرت جسمانی اش کمی عجیب به نظر می رسید برای همین کارآگاهان با بازجویی های بیشترو تحقیقات گسترده دریافتند که متهم با همدستی سایر اعضای خانواده دست به این جنایت زده است.

پس از اعتراف های متهم سایر اعضای جسد در خادم آباد شهریار ونیمه تنه او در اختر آباد ملارد توسط پلیس کشف شد وبادستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ شاپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس پس از تشریح جزئیات این جنایت مرموز گفت: کارآگاهان زبده جنایی قدس خوشبختانه توانستند در کمترین زمان ممکن این پرونده را کشف و متهمان این قتل خانوادگی را بازداشت کنند.تحقیقات گسترده درباره انگیزه جنایت توسط کارآگاهان ادامه دارد و نظریه روانشناختی این پرونده توسط مشاوران روانشناس تحت پیگیری قرار دارد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها