|
کدخبر: 296844

خیابان خاوران تهران به خون کشیده شد

جزییات یک قتل ناموسی در مراسم عروسی در خیابان خاوران تهران اعلام شد.

حوادث خیابان خاوران تهران به خون کشیده شد

ساعت ۱۰ شب چهارشنبه ۱۷ خرداد امسال رسیدگی به قتل جوان افغان در خیابان خاوران در دستور کار محمدمهدی براعه بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. بررسی‌های ابتدایی حکایت از این داشت که این جوان در تالار قصرالماس خیابان خاوران شرکت کرده بود که بعد از پایان مراسم عروسی با پسرخاله خود درگیر شده است.

 قاتل و مقتول هر دو میهمان همان عروسی بودند اما تحقیقات حکایت از آن داشت که درگیری آنها به مراسم جشن آن شب ارتباطی نداشته و آنها از مدت‌ها قبل و از زمانی که هر دو در افغانستان زندگی می کردند به خاطر مسائل ناموسی با یکدیگر اختلاف و درگیری داشتند.

شب حادثه وقتی در جشن عروسی با هم روبه‌رو شدند، باز هم بین آنها درگیری رخ داد. همین کافی بود تا در پایان مراسم عروسی یکی از پسرخاله‌ها به سمت دیگری حمله کرد.دو نفر دیگر از اقوام آنها هم به هواخواهی از او دستان مقتول را از پشت سر گرفتند و او را نگهداشتند.در همان لحظه قاتل با چاقو به قلب مقتول ضربه عمیقی وارد کرد و او را از پای درآورد سپس پا به فرار گذاشت. بنا بر این گزارش تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای پیدا شدن ردی از عامل جنایت و همدستان او ادامه دارد.

 

 

منبع: ایران

ارسال نظر