|
کدخبر: 301690

غرق شدن دو دختر ۱۵ و ۲۰ ساله برای نجات یک کودک

عصر روز شنبه در حوالی قوڵ ماشان در رودخانه زاب، یک کودک به داخل آب سقوط می‌کند و بلافاصله چند عضو یک خانواده بدون داشتن آشنایی با فنون شنا، برای نجات کودک خود را به آب می‌زنند.

حوادث غرق شدن دو دختر ۱۵ و ۲۰ ساله برای نجات یک کودک

عصر روز شنبه در حوالی قول ماشان در رودخانه زاب، یک کودک به داخل آب سقوط می‌کنند و بلافاصله چند عضو یک خانواده بدون داشتن آشنایی با فنون شنا، برای نجات کودک خود را به آب می‌زنند.

در این حادثه، افراد به دلیل جریان خروشان آب و عدم آشنایی با فنون شنا غرق شدند و تلاش‌های مردمی برای نجات و یافتن افراد غرق شده به نتیجه نرسید، در نهایت تیم‌های غواصی و اکیپی از آتش نشانی میرآباد به محل حادثه اعزام شدند.

 مسئول آتش‌نشانی میراوا سردشت در این خصوص گفت: ساعتی پیش ۴ نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه زاب قولی‌ماشان سردشت غرق شدند و احیای دو نفر موفقیت آمیز بود.

لقمان حدادی اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۶ عصر دیروز درپی تماس شهروندان از غرق شدن ۴ عضو یک خانواده در رودخانه زاب سردشت خبردار شدیم که بلافاصله اکیپ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام کردیم.

وی افزود: به دنبال سقوط یک کودک در رودخانه سه نفر از اعضای خانواده وی خود را برای نجات کودک به آب زدند و عدم آشنایی کافی با فنون شنا منجر به غرق شدن هر چهار عضو این خانواده شد.

وی ادامه داد: دو عضو این خانواده که هر دو کودک بودند با ماساژ قلبی احیا موفقیت آمیزی داشتند ولی دو خانم ۱۵ و ۲۰ ساله متاسفانه جان خود را از دست دادند.

دو کودک احیا شده توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان پیرانشهر منتقل شدند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها