|
کدخبر: 301292

خطر ریزش سنگ در محور کندوان

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه ناپایدار جوی و احتمال ریزش و سقوط سنگ از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده کوهستانی توقف نکنند.

حوادث  خطر ریزش سنگ در محور کندوان

سرگرد محمد احمدی روز چهارشنبه افزود: ترافیک محور کندوان در زمان حاضر عادی و روان است و کاربران جاده ای باید از توقف در حاشیه راه ها و رودخانه ها پرهیز کنند.

وی اظهارداشت: در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان طرح ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران اعمال می شود که اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده پلیس راه کندوان از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفر امن و ایمن را برای خود و دیگر کاربران جاده ای رقم بزنند.

هواشناسی مازندران روز گذشته با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی تا بامداد روز پنجشنبه، نسبت به احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب های محلی و نقطه ای در این استان هشدار داد.

جاری شدن روان آب و سیلاب های محلی و نقطه ای در ارتفاعات استان، کاهش دید و احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی را از پیامدهای منفی این سامانه ناپایدار جوی اعلام شد.

سرگرد احمدی یادآور شد: مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها