|
کدخبر: 298235

تصادف زنجیره‌ای وحشتناک در جهرم + آمار کشته‌شدگان

رییس مرکز اوژانس شهرستان جهرم گفت: بر اثر ۲ حادثه تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های این شهرستان چهار نفر کشته و ۱۰ نفر نیز مصدوم شدند.

حوادث تصادف زنجیره‌ای وحشتناک در جهرم + آمار کشته‌شدگان

محمدرضا خوشرو پنجشنبه بیان کرد: ۲ حادثه تصادف طی شامگاه گذشته در جاده‌های شهرستان جهرم رخ داد که در تصادف اول ساعت ۲۳:۲۲ دقیقه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ برخورد زنجیره‌ای سه کامیون و ۲ خودرو سبک در محور جهرم لار (بعد از رزک) به مرکز اورژانس ۱۱۵جهرم اعلام شد که سریعا پنج آمبولانس به محل تصادف اعزام شد.

وی با بیان اینکه ۹ مصدوم حاصل این تصادف بود، گفت: پرسنل عملیاتی اورژانس ۶ مصدوم را ضمن اقدامات درمانی و اورژانسی مناسب به بیمارستان پیمانیه منتقل کردند که در این حادثه سه نفر در صحنه جان خود از دست دادند و یکی از مصدومان نیز در بیمارستان فوت کرد.

رییس مرکز اوژانس شهرستان جهرم در ادامه افزود: در حادثه دوم نیز که در ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه اول تیرماه ۱۴۰۲ در محور جهرم - خفر (روبروی شهرک احمدیه) رخ داد، سه دستگاه خودرو پراید، نیسان و خودرو سنگین با هم برخورد کردند.

خوشرو ادامه داد: سه آمبولانس به محل این تصادف اعزام شد که سه مصدوم با اقدامات درمانی و اورژانسی مناسب به بیمارستان خفر منتقل و ۲ مصدوم دیگر نیز در صحنه حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها