|
کدخبر: 294182

عامل تخریب دستگاه‌های خودپرداز دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری عامل تخریب دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های این شهرستان خبر داد.

حوادث عامل تخریب دستگاه‌های خودپرداز دستگیر شد

سرهنگ نادعلی صادقی صبح امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح جزئیات تخریب دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها در شهرستان گنبدکاووس پرداخت و اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در خصوص تخریب ۲ دستگاه خودپرداز بانک‌ها در شهرستان گنبدکاووس موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در همین راستا تحقیقات میدانی و رصد دوربین‌های مداربسته در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: پس از بررسی‌ها ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان موفق شدند عامل تخریب را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس با تاکید بر اینکه متهم در تحقیقات پلیسی با مشاهده ادله و مستندات چاره‌ای به جز اقرار نداشت، خاطرنشان کرد: پس از اعتراف این فرد به تخریب دستگاه‌های خودپرداز بانکی، پرونده جرم برای او تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ صادقی در ادامه به دستگیری سارق کابل برق در این شهرستان اشاره کرد و توضیح داد: مأموران این کلانتری حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود یک نفر سارق کابل‌های برق را در حال سرقت مشاهده کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد، افزود: این فرد با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر شد و در تحقیقات اولیه به ۱۲ فقره سرقت کابل برق در اقصی نقاط شهرستان گنبدکاووس اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی امنیت و صیانت از اموال مردم و بیت‌المال را از مهمترین وظایف پلیس دانست و تصریح کرد: ماموران انتظامی در برخورد با عوامل ناامنی و سارقان کوچکترین مماشاتی نداشته و با این افراد طبق قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

وی خطاب به شهروندان توصیه کرد: به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک به سرقت یا تخریب اموال عمومی ضمن تماس با پلیس ۱۱۰ مراتب را اطلاع‌رسانی کنند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها