|
کدخبر: 293477

شکنجه برای بیت‌کوین

۳ گروگانگیر خشن که پس از اجرای سناریوی گروگانگیری مرد جوانی را ربوده و او را با اتوی داغ شکنجه داده بودند شناسایی ودستگیر شدند.

حوادث شکنجه برای بیت‌کوین

سینا، فرید و ارسطو سه متهم جوان هستند که در جریان اختلاف مالی و کلاهبرداری شرکت هرمی یکی از سردسته‌های این شرکت را شناسایی کرده بودند نقشه ربودن او را در کیانمهر کرج به اجرا درآوردند.

این سه مرد شرور که پس از ربودن مرد جوان او را بشدت شکنجه داده بودند کمتر از ۲۴ساعت با تلاش کارآگاهان جنایی استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.

گروگانگیری

سرهنگ شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان البرز درباره این پرونده گفت: هنگام ربودن مرد جوان تعدادی از رهگذران شاهد ماجرا بودند که خیلی زود به پلیس آگاهی گزارش کردند و کارآگاهان توانستند در کمترین زمان ممکن این افراد را شناسایی وبازداشت کنند.

گفت‌و‌گو با رئیس باند گروگانگیری

چند سال داری؟

۳۲سال

چه شد که تصمیم گرفتی دست به آدم ربایی بزنید؟

من و دو دوستم در شرکت بیت کوین واسطه به یک شرکت هرمی عضو بودیم وقتی شاهد کلاهبرداری شدیم فردی را که از لحاظ ما از ارکان آن شرکت بود شناسایی کردیم و او را گروگان گرفتیم تا حق ما را بدهد.

چرا گروگان را شکنجه دادید؟

او ما را تهدید می‌کرد و اصلاً زیر بار کلاهبرداری نمی‌رفت برای همین او را شکنجه دادیم والان هم سخت پشیمان هستیم کاش از راه صحیح و از طریق قانون دنبال گرفتن حق خود بودیم.

سابقه کیفری دارید؟

خیر اصلاً

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها