|
کدخبر: 292773

حادثه مرگبار در در آزادراه قزوین

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین-زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد.

به نقل از اورژانس، رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین-زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: در تماسی که در ساعت ۰۱: ۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین-زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.

حسن اسماعیلی اضافه کرد: بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های صفا، اقبالیه، مولوی، پردیس، آقابابا، تاکستان یگ، مینودر و اتوبوس‌آمبولانس و همچنین ۳ دستگاه آمبولانس از هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین ادامه داد: پس از رسیدن به محل حادثه دسته‌بندی(تریاژ) مصدومان انجام گردید. مصدومان حادثه توسط ۲۳ نفر از همکاران مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند. این حادثه ۲۶ نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشت که در حال حاضر حال ۵ نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها