|
کدخبر: 292434

گرانفروشی ۲ شرکت هواپیمایی / سازمان تعزیرات ورود کرد

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از ممهور کردن پروانه دو شرکت هواپیمایی به دلیل گرانفروشی با حکم شعب مهم و ملی این سازمان خبر داد.

حوادث  گرانفروشی ۲ شرکت هواپیمایی / سازمان تعزیرات ورود کرد

شهرام محسنی گفت: پرونده گرانفروشی بلیت ۲ شرکت هواپیمایی با دستور ریاست محترم سازمان در شعبه نهم ویژه رسیدگی به تخلفات مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی بررسی شد.

مدیرکل اداره روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با گزارش سازمان هواپیمایی کشور پیرامون گرانفروشی بلیت در مسیرهای تهران به مشهد و کیش و بالعکس، پرونده این تخلف در دستور کار شعبه قرار گرفت و شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک از سوی متهم و همچنین نظریه سازمان هواپیمایی کل کشور، اتهام انتسابی را محرز اعلام و مدیرعامل شرکت را علاوه بر ممهور کردن پروانه به مهر تخلف اول به پرداخت ۷۶۲ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محسنی افزود: همچنین سازمان هواپیمایی کشور گزارش گرانفروشی بلیت مسیر تهران شیراز یک شرکت هواپیمایی را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد و شعبه رسیدگی کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده و شنیدن دفاع متخلف، مدیرعامل شرکت را علاوه بر ممهور کردن پروانه به مهر تخلف اول به پرداخت ۵۷ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها