|
کدخبر: 288673

قتل شوهر با قرص برنج + جزییات

زن جوانی که به دلیل اختلافات خانوادگی و طمع بدست آوردن اموال همسرش، او را به قتل رسانده بود با گذشت حدود ۲ سال از این جنایت، لب به اعتراف گشود.

حوادث قتل شوهر با قرص برنج + جزییات

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز در تشریح این خبر گفت: ساعت ۵ صبح یکی از روزهای خرداد سال گذشته، زن جوانی خبرمرگ همسرش را به اورژانس اعلام کرد. وقتی امدادگران به محل رفتند با توجه به مشکوک بودن مرگ مرد جوان، موضوع را به پلیس خبر دادند و مأموران پلیس شهرستان ساوجبلاغ  بلافاصله به محل اعزام شدند و به بررسی ماجرا پرداختند و در ادامه جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

در معاینات انجام شده علت مرگ مسمومیت با قرص برنج تشخیص داده شد که همسر وی به عنوان تنها مظنون پرونده احضار شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به تناقض‌گویی‌های همسر متوفی، در نهایت با انجام اقدامات پلیسی و بررسی تماس‌های تلفن همراه این زن، رد پای مرد دیگری در این پرونده پیدا و او نیز دستگیر شد و لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی همسایه این خانواده بودم و با اطلاع از وجود اختلافات بین آنها، با همسر متوفی طرح دوستی ریختم که پس از مدتی این زن به من گفت از همسر خود خسته شده و برای تصرف اموالش قصد به قتل رساندن وی را دارد.

به این ترتیب زن جوان  در مواجهه حضوری با همسایه دستگیر شده خود چاره‌ای جز اعتراف ندید و به قتل همسرش با کمک مرد همسایه از طریق خوراندن قرص برنج به وی اعتراف کرد که هر دو متهم پس از تکمیل پرونده روانه زندان شدند.

منبع: رکنا

ارسال نظر