|
کدخبر: 278626

قتل وحشتناک یک مرد با اسلحه جنگی!

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: فردی که «علی شیدایی» را به قتل رسانده و مدتی فراری بود در یکی از روستاهای ارومیه دستگیر شد.

سرهنگ صادق شکری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع  یک فقره فقدانی شخصی به هویت معلوم (علی شیدانی) در یکی از روستاهای اطراف ارومیه، رسیدگی به آن در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، در نهایت به شخصی مظنون و با بررسی‌های بیشتر متهم در مخفیگاهش طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های فنی به قتل با سلاح و انگیزه ارتکابی را اختلاف مالی با مقتول اعلام کرد و گفت: از متهم یک قبضه اسلحه جنگی کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ شکری با تاکید بر اینکه مردم عزیز  همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، ادامه داد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود مردم نیز ضمن همکاری  با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر