|
کدخبر: 276932

شهادت سرباز ارتش در درگیری با اشرار

سرباز وظیفه ارتش احمد لطفی در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مرزی در تایباد به درجه رفیع شهادت رسید.

حوادث شهادت سرباز ارتش در درگیری با اشرار

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: دلاورمردان شهادت سرباز وظیفه ارتش در نوار مرزی تایبادارتش عصر امروز جمعه ۲۹ مهر، با انجام گشت و کمین در منطقه تپه سنجدی در نوار مرزی تایباد مانع از ورود متجاوزان مرزی و اتباع غیرمجاز به کشور شدند.

امیر سرتیپ رضا آذریان با بیان اینکه در جریان این کمین ۱۰ نفر از متجاوزان دستگیر شدند، افزود: در هنگام انتقال این افراد، گروهی از اشرار و قاچاقچیان به روی نیرو‌های ارتش آتش گشودند که منجر به شهادت یکی از سربازان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

امیر آذریان اظهار داشت: در این درگیری یکی از اشرار به هلاکت رسید و بقیه اشرار به آن سوی مرز متواری شدند و افراد دستگیر شده نیز به پشت مرز منتقل شدند.

ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور با اشاره به اینکه امنیت پایدار و آرامش کامل در همه نقاط مرزی برقرار است، تصریح کرد: "ارتش جمهوری اسلامی ایران مرزبانان دلاور، هوشیارتر و توانمندتر از همیشه برای تامین امنیت نظام مقدس، تا پای جان ایستاده است و اجازه نخواهد داد هیچ متجاوزی گوشه چشمی به یک وجب از خاک میهن اسلامی داشته باشد.

شهید احمد لطفی فرزند دین محمد متولد سال ۱۳۸۰ از شهرستان زابل در تیپ ۳۷۷ شهید پرویز حِبرانی مستقر در مرز دوغارون مشغول به خدمت بود که عصر امروز در درگیری با اشرار و قاچاقچیان با درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها