|
کدخبر: 276033

حمله با قمه به پلیس در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: فردی که با ایجاد آتش سوزی عمدی منزل مسکونی مادرش و حمله به منزل برادرش با تهدید چاقو و قمه برای اهالی محلی در پردیس ایجاد رعب و وحشت کرده بود، با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

حوادث حمله با قمه به پلیس در پردیس

سرهنگ بهزاد عبدیان روز یکشنبه پیرامون این حادثه اظهار داشت: حوالی ظهر روز گذشته در پی تماس تعدادی از اهالی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی عمدی و قمه کشی توسط فردی شناخته شده در منطقه بومهن ، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی در محل حادثه حاضر و نسبت به کنترل آتش و برقراری امنیت محل مربوطه اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد پسر خانواده به دلیل نامعلوم اقدام به آتش زدن خانه مادری خود کرده و با تهدید خانواده و همسایه ها با سلاح سرد از محل متواری شده است.

عبدیان ادامه داد: پس از گذشت چند ساعت متهم در اقدامی جنون آمیز با حضور در منزل برادر خود در یکی دیگر از مناطق پردیس با استفاده از چاقو و قمه ضمن تهدید اهالی خانه برادرش، برای شهروندان رعب و وحشت ایجاد کرد.

این مسئول اضافه کرد: با امداد خواهی برادر متهم و با حضور به موقع عوامل انتظامی در محل و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و برای نجات جان شهروندان حاضر، پس از آنکه متهم با قمه به سمت پلیس حمله ور می شود با استفاده از شگردهای پلیسی و وی را زمین گیر و دستگیر می کند.

گفتنی است در ادامه خانواده متهم و تعدادی از اهالی برای تنظیم شکایت از متهم در یگان انتظامی حاضر و پرونده قضایی تشکیل شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر