|
کدخبر: 238451

ماجرای زورگیری با تیپ زنانه / پلیس وارد عمل شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیری که با اجاره کردن خودروهای های مدل بالا و پوشش لباس زنانه از مردان زورگیری می‌کرد، خبر داد.

حوادث ماجرای زورگیری با تیپ زنانه / پلیس وارد عمل شد

سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: با شکایت شهروندی مبنی بر زورگیری راننده خانم یک دستگاه خودروی مدل بالا، مشخص شد که راننده خودرو که مرد جوانی است با پوشش زنانه تردد و پس از طرح دوستی با مال باخته وی را فریب و سپس زورگیری کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالک خودرو شناسایی و مشخص شد که خودرو کرایه‌ای بوده و به طور مستمر در اختیار افراد مختلف قرار گرفته است، ادامه داد: در چند عملیات پلیسی متصرفان خودرو شناسایی و در نهایت مرد جوان زورگیر شناسایی شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در حالی که با صورتی آرایش کرده و با پوشش زنانه در حال خروج از مخفیگاهش بود، دستگیر و به کلانتری شهرک قدس انتقال یافت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم با تردد با خودروی مدل بالا، سوژه‌ها را شناسایی و پس از طرح دوستی با آنان از مال باختگان زورگیری می‌کرده است افزود: تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر مال باختگان و پی جویی‌های انتظامی در این خصوص ادامه دارد.

منبع: میزان

ارسال نظر