|
کدخبر: 259224

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه خرید خانه در کرج

مرد فریبکار که به بهانه سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه های مسکونی ۶ هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

"سردار عباسعلی محمدیان" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر کلاهبرداری گسترده توسط فردی در استان البرز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد متهم با اغفال و جلب اعتماد افراد به ترفند های مختلف جهت سرمایه گذاری وتحویل واحد های مسکونی در موعد مشخص مبادرت به اخذ مبالغ فراوانی از آنان کرده است.

سردار محمدیان اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم اقدام به کلاهبرداری در قالب ۱۲ پروژه مسکونی کرده است که با انجام اقدامات پیچیده پلیسی توسط مامورین ، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم قصد خروج از کشور را داشت که خوشبختانه با اقدام به موقع پلیس دستگیر و تاکنون ۳۰۰ نفر از مالباختگان و شاکیان در این رابطه شناسایی شده اند.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان درخواست کرد: هوشیاری و دقت نظر لازم را در انجام معاملات و پیشنهادات مشکوک داشته باشند و فریب افرادی که با وعده های این چنینی مبادرت به کلاهبرداری می کنند نخورند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها