|
کدخبر: 258907

قتل خونین جوان ۲۵ ساله در مراسم جشن

فرمانده انتظامی بردسیر گفت: دعوای لفظی و چاقوکشی چند جوان در یک مراسم جشن در شهر نگار بردسیر منجر به فوت یک جوان ۲۵ ساله شد.

حوادث قتل خونین جوان ۲۵ ساله در مراسم جشن

سرهنگ منصور رمضان نژاد افزود: حوالی بامداد شانزدهم اردیبهشت ماه خبر وقوع نزاع و درگیری بین چند جوان در شهر نگار به مرکز ۱۱۰ اعلام شد.

وی اظهار داشت: با حضور مأموران در محل و بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد ۶ جوان به دلیل مشاجره لفظی که بین آنان صورت می گیرد، با یکدیگر درگیر شده و ۲ نفر از این افراد به دلیل اصابت چاقو با بدن دچار جراحت و به بیمارستان بردسیر منتقل شدند که یکی از این افراد بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ رمضان نژاد اظهار داشت: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله پس از بررسی و پیگیری های اولیه، هویت همه افراد دخیل در این نزاع خونین را شناسایی و طی چند عملیات ضربتی سه نفر از آنان را در یک نقطه از شهر دستگیر کردند.

دلیل شکل گرفتن حادثه

وی ادامه داد: یکی از دستگیرشدگان که حدود ۲۰ سال سن دارد نسبت به وارد کردن ضربه چاقو به ناحیه گردن مقتول در پی وقوع این نزاع اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی این فرد و دیگر متهمان به مرجع قضایی یادآور شد: دلیل شکل گرفتن این حادثه، مشاجره لفظی و در ادامه وقوع نزاع بین آنها بوده که واکنش نابخردانه و استفاده از چاقو موجب وقوع قتل شده است.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد با جدیت و از روی عاقبت اندیشی از موقعیت های بروز تنش و نزاع دوری کرده و مسائل مختلف را با سعه صدر و پرهیز از هرگونه خشونت حل و فصل کنند.

نگار یکی از بخش های تابعه شهرستان بردسیر است که در ۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر، افزایش موارد ابتلا به اعتیاد و فقر اقتصادی، زمینه ساز بروز آسیب های اجتماعی در نگار شده است.

بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر