|
کدخبر: 254965

کشف بیش از ۶۸۰ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده مرزبانی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از نیم تُن انواع موادمخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر گفت: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات تخصصی - اطلاعاتی، از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در حوزه استحفاظی آن یگان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص شد و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند. مرزداران هنگ مرزی میرجاوه در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری دو سوداگر مرگ، ۶۸۶ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۴۳۶ کیلوگرم حشیش، ۲۱۹ کیلوگرم تریاک و ۳۱ کیلوگرم مرفین را به همراه یک دستگاه بی سیم کشف کنند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، گودرزی ضمن تقدیر از همکاری خوب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، اظهار کرد: مرزبانان به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی کشور حضور فعال و گسترده دارند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها