|
کدخبر: 254010

قتل هولناک مادر به دست پسر

جوانی که به‌ خاطر اختلاف بر سر یک تاکسی موروثی مادرش را به قتل رسانده است به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

حوادث قتل هولناک مادر به دست پسر

این متهم با شکایت برادرش بازداشت و مدعی شد قصد قتل مادرش را نداشت.

ماموران پلیس تهران ۱۵ دی سال ۹۹، از قتل زن سالخورده‌ای در خانه‌اش باخبر و راهی محل شدند. شواهد اولیه نشان می‌داد این زن ۸۰ساله به نام پوران در درگیری با پسرش به نام هوشنگ کشته شده است. جسد به دستور قضایی به پزشکی قانونی فرستاده و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

برادرم قاتل است

برادر هوشنگ که در محل حضور داشت از سوی ماموران مورد تحقیق قرار گرفت. او از برادرش شکایت کرد و گفت: برادرم معتاد بود و با مادرم زندگی می‌کرد. هوشنگ بعد از فوت پدرم با مادرم اختلاف مالی پیدا کرد و بارها با او درگیر شده بود. روزحادثه متوجه شدم درگیری آنها بالا گرفته و او مادرم را به شدت کتک زده است. وقتی از این درگیری باخبر شدم بلافاصله خودم را به خانه مادرم رساندم، اما کار از کار گذشته و هوشنگ هم از خانه فرار کرده بود. او قاتل مادرم است و از او شکایت دارم.

قتل تحت تاثیر مواد مخدر

به این ترتیب هوشنگ تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. او گفت: پدرم راننده تاکسی بود. بعد از فوت او، مادرم تاکسی را به برادرم داد و او با آن کار می‌کرد ولی من بیکار مانده بودم. این تنها مشکل بین ما نبود. مادرم برادرم را از من بیشتر دوست داشت و بین ما خیلی فرق می‌گذاشت. همین باعث شده بود کینه به دل بگیرم. چند بار با مادرم صحبت کردم اما او می‌گفت من اشتباه می‌کنم. مادرم اعتیاد مرا بهانه می‌کرد.

متهم ادامه داد: سال‌ها بود گرفتار اعتیاد شده بودم به همین خاطر درآمد کافی نداشتم. از مادرم خواستم تاکسی را به من بدهد تا با آن کار کنم؛ اما مادرم قبول نمی‌کرد و می‌گفت تو همه درآمدت را صرف مواد می‌کنی. پس بهتر است تاکسی در اختیار برادرت باشد. خلاصه سر این موضوع بارها با هم درگیر شده بودیم تا اینکه روز حادثه دوباره بحث تاکسی پیش آمد و مادرم گفت تصمیمش را گرفته ‌است و صلاح می‌داند برادرم با تاکسی کار کند. با شنیدن این حرف بر اثر مصرف مواد کنترل اعصابم را از دست دادم و مادرم را کتک زدم. سپس او را هل دادم که ناگهان روی زمین افتاد. متوجه رفتارم نبودم وقتی به خودم آمدم نزدیک مادرم رفتم و او را چند بار صدا کردم اما جوابی نشنیدم. از ترس با اورژانس تماس گرفتم اما وقتی عوامل اورژانس آمدند تلاش آنها بی‌فایده بود و مادرم فوت کرده بود.

با اقرارهای متهم، او بعد از بازسازی صحنه جرم راهی زندان شد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. بنابراین متهم با تعیین شعبه در وقت رسیدگی مقابل هیات قضایی شعبه دهم دادگاه از خودش دفاع خواهد کرد. این در حالی است که برادر متهم برای او درخواست قصاص کرده است.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر