|
کدخبر: 245379

خودکشی دلخراش دختر ۱۳ ساله مشهدی از طبقه یازدهم

دختر ۱۳ ساله ای به دلیل مشکلات خانوادگی و تالمات روحی، خود را از طبقه یازدهم یک برج مسکونی پایین انداخت و جان سپرد.

  دختر ۱۳ ساله ای به دلیل مشکلات خانوادگی و تالمات روحی، خود را از طبقه یازدهم یک برج مسکونی پایین انداخت و جان سپرد.

این حادثه عصر پنج شنبه گذشته در بولوار توس مشهد هنگامی رخ داد که دختر ۱۳ ساله ای از ساکنان یک مجتمع مسکونی سوار بر آسانسور شد و به طبقه دهم برج رسید. او که فرزند طلاق بود و از مدتی قبل با یک سری مشکلات خانوادگی دست و پنجه نرم می کرد، نقشه وحشتناکی را در سر می پروراند.

دختر نوجوان در حالی که گوشی تلفن را در دست می فشرد، از آسانسور پیاده شد و از طریق پله ها خود را به پشت بام طبقه یازدهم ساختمان رساند. دقایقی بعد پس از آن که با فردی تلفنی گفت وگو کرد، روی لبه دیوار پشت بام نشست و پاهایش را آویزان کرد. تعدادی از اهالی مجتمع با دیدن دختری که در شرایط وحشتناکی قرار گرفته بود، بلافاصله با امدادگران آتش نشانی تماس گرفتند و چند نفر نیز خود را به پشت بام رساندند تا او را از حرکتی جبران ناپذیر باز دارند اما دختر نوجوان هنگامی که متوجه آنان شد تهدید کرد جلوتر نروند ولی باز هم در یک لحظه هولناک، این دختر خود را از پشت بام طبقه یازدهم به پایین انداخت و در دم جان سپرد.

نیروهای آتش نشانی و اورژانس زمانی به محل رسیدند که او هیچ گونه علایم حیاتی نداشت. گزارش خراسان حاکی است دقایقی بعد با گزارش این ماجرای تلخ به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بلافاصله قاضی دکتر صادق صفری، برای بررسی موضوع عازم بولوار توس شد و بدین ترتیب تحقیقات میدانی درباره این ماجرای تاسف بار ادامه یافت.

بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که پدر و مادر دختر ۱۳ ساله از یکدیگر جدا شده اند و دختر مذکور که از پدرش حرف شنوی نداشت، نزد پدر و مادربزرگش زندگی می کرد ولی به دلیل رفتارهای هیجانی دوران نوجوانی  ارتباط مناسبی بین وی و خانواده اش برقرار نشده بود. او که درگیر ارتباطات فضای مجازی نیز شده بود، به نصیحت ها و راهنمایی های دلسوزانه پدرش هم توجهی نمی کرد به همین دلیل برای چند روزی به منزل عمه اش رفت تا در کنار آن ها زندگی کند، این در حالی بود که پدر این دختر نوجوان نیز بعد از طلاق همسرش، به تنهایی به زندگی ادامه می داد.

ادامه بررسی های پلیسی و قضایی نشان می داد که این دختر در نهایت به دلیل یک سری مشکلات خانوادگی و هیجانات رفتاری دوران نوجوانی، تصمیم خطرناکی گرفته و بدین ترتیب به زندگی خود پایان داده است. در همین حال با تحقیقات میدانی قاضی دکتر صفری، مشخص شد  کلید در ورودی پشت بام را اهالی و ساکنان مجتمع دارند و برخی از آن ها از پشت بام مجتمع مسکونی در حالی استفاده می کنند که مسائل ایمنی به درستی در اطراف آن رعایت نشده است.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر