|
کدخبر: 245140

سرقت زنجیره ای یک زن از همسایه ها + جزئیات

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک زن سارق و کشف ۳ فقره سرقت منزل در شهرستان ری و تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "هوشنگ کاکاوندی"  بیان داشت: پرونده‌ای براساس دادخواهی یکی از شهروندان با موضوع سرقت از منزل در کلانتری ۱۶۰ خزانه تشکیل شد که پس از ارجاع به دادسرا به دستور قضائی پرونده برای کشف و پی جویی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: از شاکی پرونده تحقیق و اظهار داشت، سارق یا سارقان ۲۱ آذر ماه بدون هیچگونه تخریبی وارد منزلش شده و اقدام به سرقت سه حلقه انگشتر طلا، یک قطعه نیم سکه و کارت هدیه به ارزش ۵۰ میلیون تومان کرده اند لذا کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل از محل وقوع جرم بازید کردند و طی مشاهدات فرضیه باز شدن درب منزل با استفاده از کلید مطرح شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برای ادامه تحقیقات شاکی بار دیگر به پایگاه هفتم پلیس آگاهی دعوت و در خصوص اینکه چه فرد یا افرادی به کلید منزل وی دسترسی داشته اند تحقیق که اظهار داشته حدود ۲ ماه قبل کلید در منزل مفقود شده است که طی بررسی‌های تکمیلی کارآگاهان ضمن بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق می‌شوند اولین مظنون که یک خانم به اسم سمانه و از همسایگان شاکی بود را شناسایی کنند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: پرونده برای کسب تکلیف و اخذ دستور قضائی به دادسرای ناحیه ۱۶ تهران ارسال و براسای  دستور صادره اولین مظنون که سمانه نام داشت به پایگاه احضار شد و در خصوص سرقت از منزل شاکی از او تحقیق جامعی صورت گرفت که به دلیل صحبت‌های ضد و نقیض شک کارآگاهان را برمی انگیزد لذا با هماهنگی مقام قضائی سمانه دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه کاکاوندی افزود: متهم در بازجویی تکمیلی ضمن اعتراف به سرقت از منزل شاکی اظهار داشت در منزل یکی از دوستان موفق شدم کلید درب منزل شاکی را سرقت کنم و در فرصت مناسب و پس از حصول اطمینان از عدم حضور شاکی در منزل اقدام به سرقت کرده و طلا‌های مسروقه را به مغازه‌های طلافروشی فروخته ام.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: در شاخه دیگری از بررسی‌های پلیسی، ۲ خریدار اموال مسروقه شناسایی و در تحقیقات به مالخری اعتراف کردند و متهم نیز اظهار داشت؛ با همین شگرد اقدام به ۲ فقره سرقت دیگر در شهر ری کرده که با پیگیری کارآگاهان مال باختگان شناسایی و متهم با قرار صادره روانه زندان شد.

منبع: جامعه ۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها