|
کدخبر: 243454

حمله با چاقو به تکنسین اورژانس قزوین + جزییات

مصدوم حادثه رانندگی در حین انتقال به بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین، با چاقو به جان کارشناس اورژانس افتاد.

دکتر سلطانی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: ضرب و شتم و حمله با چاقو به کارشناس اورژانس قزویندر ماموریتی که شب گذشته مبنی بر وقوع تصادف در آقابابا به پایگاه اورژانس این منطقه اعلام شد، کارشناسان پایگاه آقابابا برای پوشش ماموریت تصادف به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان پایگاه آقابابا پس از رسیدن به آدرس اعلام شده، برای انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به بررسی مصدوم پرداختند که با پرخاشگری مصدوم و اطرافیان وی مبنی بر عدم نیاز به انتقال مصدوم به بیمارستان مواجه شدند.

دکتر سلطانی خاطرنشان کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس اعلام می‌کنند که لازم است مصدوم به علت آسیب وارد شده به بیمارستان منتقل شود که در حین انتقال و داخل آمبولانس، نزدیک بیمارستان تأمین اجتماعی، مصدوم در حین انجام اقدامات درمانی شروع به بی احترامی و ضرب و شتم کارشناس اورژانس می‌کند و با چاقو به دو سه نقطه از بدن این کارشناس اورژانس جراحت وارد می‌کند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین با بیان اینکه مصدوم به بیمارستان تامین اجتماعی تحویل داده شده است، تصریح کرد: کارشناس اورژانس به دلیل آسیب‌های وارد شده در بیمارستان بستری شده است.

وی افزود: آسیب‌های وارد شده به دنبال اصابت ضربات چاقو به کارشناس اورژانس، از طریق مراجع قضایی، پیگیری می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه، اعلام کرد بی شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم وطنان عزیز هستند، چنین رفتار‌ها و برخورد‌هایی نیست.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها