|
کدخبر: 238132

ادعای عجیب پدر در قتل پسر + جزییات

مرد میانسال که قصد داشت قتل پسرش را خودکشی نشان دهد در تحقیقات پلیسی لو رفت.

 اوایل دی امسال مردی میانسال با پلیس تماس گرفت و در حالی که گریه می‌کرد از خودکشی پسر ۲۱ ساله‌اش خبر داد.

دقایقی بعد تیمی از مأموران پلیس به محل حادثه که ساختمانی نیمه ساز در ساوجبلاغ بود رفتند و با جسد خونین پسر جوان در حالی روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله جان باخته بود.

پدر ۴۶ ساله این پسر که بسیار مضطرب و پریشان بود به مأموران گفت: من در کار ساخت‌وساز خانه هستم، امروز پسرم به من زنگ زد و گفت به ساختمانی که در حال ساختش بودیم رفته و به‌دلیل اینکه از مشکلات زندگی خسته شده قصد خودکشی دارد خیلی سعی کردم او را منصرف کنم اما نشد بعد با عجله خودم را به اینجا رساندم و دیدم پسرم با شلیک گلوله خودش را کشته است.

بازپرس کشیک قتل که خودش در محل حضور داشت دستور داد جسد برای معاینه به پزشکی قانونی منتقل شود. در ادامه گزارش پزشکی قانونی نشان می‌داد پسر جوان در اثر شلیک یک گلوله به ناحیه پهلو جان باخته است.

با این گزارش و با توجه به اظهارات مرد میانسال تیم جنایی به موضوع مشکوک شدند و در ادامه تحقیقات دریافتند این پدر و پسر از مدت‌ها قبل با هم اختلاف شدید داشته‌اند. بنابراین دستور بازجویی دقیق‌تر از مرد میانسال صادر شد که وی سرانجام لب به اعتراف گشود.

متهم در تشریح این جنایت تلخ گفت: چند سالی بود که پسرم معتاد شده و باعث آزار من و خانواده بود، رفتارهایش باعث شده بود که بین دوست و فامیل و آشنا سرافکنده باشیم خیلی تلاش کردم او را ترک دهم و وادارش کنم از رفتارهای نامناسبش دست بردارد اما فایده نداشت تا اینکه روز حادثه دوباره در ساختمان نیمه ساز با هم درگیر شدیم و من با اسلحه شکاری که از قبل داشتم یک گلوله به او شلیک کردم.

به دنبال اعتراف این متهم او به اتهام قتل عمد بازداشت و به زندان منتقل شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها