|
کدخبر: 236871

تصادف هولناک تریلی با پل عابر پیاده + جزییات

یک دستگاه تریلی کمر شکن به هنگام حرکت در بزرگراه شهید لشکری به شدت با پایه پل عابرپیاده تصادف کرد که منجر به مصدومیت شدید راننده آن شد.

ساعت ۲۰:۰۹ دقیقه شب گذشته طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ وقوع این حادثه به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که با هماهنگی ستادفرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۴۴ و ۱۱۱ به همراه خودرو جرثقیل ۳۰ تنی به محل حادثه واقع در کیلومتر ۱۹ بزرگراه شهید لشگری اعزام شدند.

علی چراغی افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در اولین دقایق وقوع این حادثه در محل حضور یافته بود در این باره گفت: یک دستگاه تریلر۱۸ چرخ کمر شکن با بار درمسیر شرق به غرب بزرگراه شهید لشگری در حال حرکت بود که ناگهان از مسیراصلی منحرف شد و به شدت با یکی از پایه های پل عابر کنار بزرگراه برخورد کرد.

وی با اشاره به ایجاد راه بندان ناشی ازمسدود شدن کامل مسیر شرق به غرب بزرگراه در نتیجه بروز این سانحه رانندگی، تصریح کرد: آتش نشانان ابتدا با استفاده از تجهیزات نجات، راننده را از داخل اتاقک کامیون خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند و سپس با استفاده از جرثقیل ۳۰ تنی قسمت های آسیب دیده کامیون را جداسازی کرده وآن را به حاشیه جاده انتقال دادند.

این افسر آماده آتش نشانی با اعلام این که علت وقوع این حادثه رانندگی هم اکنون از طرف عوامل راهور در حال بررسی است، اضافه کرد: به دنبال انتقال تریلی کمر شکن به خارج از بزرگراه، مسیر تردد خودروهای عبوری مجددا بازگشایی شده و عبور و مرور وسائط نقلیه به حالت عادی بازگشت.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها