|
کدخبر: 236624

تصادف هولناک نیسان آبی با گارد‌‌‌ریل + عکس

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار وانت نیسان با گاردریل‌های بزرگراه شهید نجفی رستگار خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در تشریح جزئیات این خبر گفت:  حوالی ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز یک ‌دستگاه وانت نیسان در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید نجفی رستگار در حال حرکت بود که در محدوده شهرک کاروان با گاردریل‌های کناری بزرگراه برخورد کرد و شدت این برخورد نیز به حدی بود که گاردریل وارد کابین وانت نیسان شده و با تخریب سقف از آن خارج شده بود.

تصادف-نیسان

وی با اشاره به حضور عوامل پلیس راهور و امدادگران در محل حادثه گفت:‌ ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به مدیریت صحنه و روانسازی ترافیک اقدام کردند و امدادگران نیز اقدام به خارج کردن راننده ۳۵ ساله از داخل کابین کردند که متاسفانه مشخص شد به دلیل شدت جراحت وارده در دم جان خود را از دست داده است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده وانت نیسان اعلام کرد و گفت:‌ با ایمن سازی محل و انتقال جسد به پزشکی قانونی ماموران نیز به ماموریت خود خاتمه دادند.

مومنی با اشاره به این حادثه به رانندگان هشدار داد که به هیچ عنوان در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند. همچنین در حین رانندگی نیز با دقت کافی به مسیر مقابل و اطراف آن رانندگی کنند.

منبع: سلام نو

ارسال نظر