|
کدخبر: 235142

رودبار را آب برد! +‌ فیلم

فرماندار رودبار جنوب گفت: رودخانه اصلی شهر رودبار طغیان کرده و ساکنان خانه‌های اطراف پل آموزش و پرورش تقاضا داریم هر سریع‌تر منازلشان را ترک کنند.

حوادث

علی پرورش در رودبار جنوب اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل در بالادست شهرستان رودبار جنوب احتمال ورود سیل به شهر وجود داشت که قبلاً هشدارهای لازم داده شده بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سیل وارد شهر رودبار شده گفت: سیلاب ‌ها از زیر پل "آموزش و پرورش" که پل اصلی شهر رودبار است عبور و این رودخانه طغیان کرده است.

فرماندار رودبار جنوب افزود: وضعیت این شهرستان قرمز است و با توجه به اینکه این پل دو دهنه بیشتر ندارد امکان اینکه سیل به سطح رویی پله ورود کند بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه تمامی نیروها آماده خدمت‌رسانی هستند ادامه داد: از مردم و ساکنان خانه‌های اطراف پل آموزش و پرورش تقاضا داریم هرچه سریع تر منازلشان را ترک کنند.

پرورش با اشاره به اینکه از قبل نگرانی از بابت طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب از بالا دست به سمت شهر رودبار وجود داشت گفت: بیشتر محلات در معرض سیل این شهر تخلیه و در مدارس بوعلی و امام اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با تجهیزات کامل در آماده باش هستیم گفت: تمامی گروه‌های امداد و نجات در سطح شهر مستقر هستند تا خدای نکرده شاهد خسارات ناشی از سیل نباشیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر