|
کدخبر: 235015

مرگ دلخراش موتور سوار در بزرگراه + عکس

تردد موتورسوار در بزرگراه ، تاریکی هوا ، عدم توانایی در کنترل موتورسیکلت ، برخورد با گاردریل ، فوت راکب ۲۳ ساله را در پی داشت.

اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت راکب ۲۳ ساله موتورسیکلت بدیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه پس از برخورد با گاردریل های بزرگراه شهیدکریمی به شرق مقطع شهیدغیوری خبر داد.

تصادف-موتورسوار

سرهنگ " علی  همه خانی  " به نقل از رییس اداره تصادف ات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر عنوان کرد: درساعت ۰۳:۳۰ صبح دیروز  وقوع یک فقره تصادف و برخورد شدید موتورسیکلت  با گاردریل های مسیر شهیدکریمی به شرق مقطع شهیدغیوری ، به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که : راکب این موتورسیکلت به علت عدم توانایی  راننده در کنترل وسیله نقلیه با گاردریل های این بزرگراه به شدت برخورد می کند.

وی گفت : با حضور تیم کارشناسی منطقه ۲۰ پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این موتورسیکلت را از موقعیت خارج کرده و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

سرهنگ همه خانی  ادامه داد : متاسفانه راکب ۲۳ ساله این موتورسیکلت بدلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه در دم فوت مینماید  . 

وی از راکبین موتورسیکلت خواست قبل از حرکت و روشن نمودن موتورسیکلت حتما و  ابتدا کلاه ایمنی استاندارد خود را بر سر گذاشته و هیچ گاه در معابر بزرگراهی و در حین تاریکی هوا تردد ننمایند و حین حرکت تمام حواس خود را به رانندگی معطوف دارند و از انجام هرگونه اقدام و حرکتی  که حواس آنها را از رانندگی پرت می کند جدا خودداری تا در مواقع لازم بتوانند عکس العمل مناسب از خود نشان دهند .

منبع: رکنا

ارسال نظر