|
کدخبر: 228163

۱۰ کشته در تصادف زنجیره ای خرمشهر + فیلم

مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پرشکی خوزستان از تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز - خرمشهر جاده قدیم نیشکر میرزا کوچک خان خبر داد.

حوادث

عارف اصل شرهانی، مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز - خرمشهر جاده قدیم نیشکر میرزا کوچک خان در ساعت ۷ و ۷ دقیقه امروز اطلاع رسانی شد.

او افزود: در این حادثه ۳خاور با بار گوسفند با خودروهای رانا، پژو، پراید برخورد کرده که کامیون واژگون شده و تاکنون ۹ جسد با کمک فوریت‌های پزشکی به سردخانه انتقال داده شده است و  و ۵ نفر دیگر مصدوم شدند.

اصل شرهانی ادامه داد: علت حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است و  خودروی رانا در آتش سوخت.

افزایش فوتی‌های تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز_خرمشهر به ۱۰ نفر

سرهنگ دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز - خرمشهر گفت: تعداد کشته شدگان حادثه به  ۱۰ نفر و مصدومان نیز به  ۱۵ نفر رسید.

اطلاعات دریافتی از حادثه صبح امروز در خوزستان نشان می دهد در این حادثه اتوبوس حامل کارگران نفتی در میدان نفتی یادآوران نیز بشدت آسیب دیده است.

حادثه برای کارکنان پیمانکاری نفت در خوزستان

تصادف زنجیره ای در محور اهواز .خرمشهر حادثه ساز شد. به گفته اورژانس خوزستان در این حادثه ۹ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ نفر دیگر مصدوم شدند.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد در این حادثه اتوبوس حامل کارگران نفتی در میدان نفتی یادآوران نیز بشدت آسیب دیده است.

سرویس ایاب و ذهاب نیروهای منطقه نفتی یادآوران ساکنین شهر دارخوین و حومه ، حدوداً ۱۵ کیلومتری سه راه حسینیه در جاده خرمشهر به اهواز تصادف کرده است.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها