|
کدخبر: 226751

جسد سوخته دختر ۵ ساله در آغوش پدر + عکس و فیلم

۴ عضو یک خانواده زرندی در جریان آتش سوزی در حالی جان باختند که داماد خانواده برای نجات جان اعضای خانواده دل به آتش زد اما او نیز جان خود را از دست داد.

این روزها نام هادی علیزاده که جان خود را در جریان فداکاری برای خانواده اش از دست داده است، در میان مردم شهر زرند کرمان دهان به دهان می چرخد.

ساعت حدود ۳ بعد از ظهر روز ۷ آذرماه امسال ناگهان شعله های آتش از مغازه و خانه خانواده گساوی نژاد زبانه کشید و اهالی محل بلافاصله آتش نشانی را خبر کردند.

آتش-سوزی-زرند

آن روز مارال ۵ ساله و مادر و مادربزرگش در خانه شان تنها بودند.مغازه الیاف و پشم شیشه پدربزرگ مارال سر همان خیابان بود و در صدد بودند تا مغازه ای را که مقابل خانه شان بود نیز راه اندازی کنند.

خبر آتش سوزی خیلی سریع به گوش پدر مارال و دایی های او رسید که همگی سراسیمه برای کمک به اعضای خود راهی محل حادثه شدند.

مقداری از پنبه ها و اجناس مغازه در راه پله های پشت مغازه که به حیاط خانه منتهی می شد دپو شده بودند و آتش به آنها سرایت کرده بود.پدر مارال وقتی به محل رسید، بی درنگ وارد خانه شد تا بتواند جان همسر و فرزند و مادر همسر خود را نجات دهد.اما متاسفانه شدت سوختگی پدر مارال به نام هادی علیزاده به حدی بود که جان خود را از دست داد. علاوه بر او مادر مارال به نام مریم گساوی نژاد و مادر بزرگ مارال به نام ربابه نیک نفس نیز در این حادثه جان باختند.

مارال هم ساعتی با مرگ دست و پنجه نرم کرد و سرانجام تسلیم مرگ شد.با مرگ او شمار جانباختگان این حادثه به ۴ نفر رسید.

بعد از این حادثه شایعه شد یکی از ماموران پلیس اقدام فداکارانه ای برای نجات جان افراد محاصره شده در آتش داشت که ایشان در گفتگوهای بعدی با رسانه های محلی این موضوع را تکذیب کرد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها