|
کدخبر: 225922

فرار زن برهنه در مترو تهران از دست پلیس + فیلم

زن جوانی که در مترو برهنه شده بود قبل از اینکه بازداشت شود گریخت.

حوادث

فیلم زن برهنه در مترو در فضای مجازی منتشر شد و فیلم زن برهنه در مترو در فضای مجازی جنجال ساز شد. فیلم زن برهنه در مترو واکنش های زیادی را درپی داشت و زنی که در فیلم زن برهنه در مترو حضور داشت بازداشت شد. خبرنگار رکنا از ماجرای فیلم زن برهنه در مترو تحقیقات کرد که در ادامه می خوانید.

صبح دوشنبه ۲۲ آذرماه، زنی تهرانی که سوار مترو شده بود در ایستگاه میدان شوش جلوی چشمان وحشت زده مردم در واگن آقایان لباس هایش را در آورد و برهنه شد.

این در حالی بود که یک مرد پس از مشاهده حال نامساعد زن جوان به قصد کمک و امر به معروف به سمت وی رفت و درخواست کرد تا لباس های خود را بپوشد اما با مخالفت و پرخاشگری زن برهنه مواجه شد.

دقایقی بعد لحظه ای که قطار متوقف شد، ماموران انتظامات ایستگاه میدان شوش وارد عمل شده و لباس های زن جوان را در اختیارش قرار دادند و زن جوان لباس هایش را پوشید.

در بررسی های اولیه مشخص شد زن جوان به دلیل مشکلات روحی و روانی در واگن آقایان قطار در ایستگاه مترو میدان شوش برهنه شده است.

زن جوان پس از پوشیدن لباس هایش قبل از حضور ماموران پلیس با استفاده از شلوغی در مترو و ازدحام مردم توانست پا به فرار بگذارد.

بنابراین گزارش، تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها