|
کدخبر: 223643

اسامی فوتی ها و مصدومان حادثه تصادف اعلام شد

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری و رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان اسامی جانباختگان و مصدومان تصادف اتوبوس با تریلر در آزادراه کاشان به قم را اعلام کردند.

حوادث اسامی فوتی ها و مصدومان حادثه تصادف اعلام شد

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان افزود: در تصادف اتوبوس با تریلی هشت نفر به نام‌های مهتاب طاعی، محمد محمدیان، مجید بزرگیان، حسن کشاورز، رضا ظفرمند، زینب پیمان، مجید آذرتون، علی‌رحم رجبی در دم جان باختند.

سیدمحمدحسین علوی‌زاده افزود: یک نفر از مصدومان حادثه به نام فاطمه طاعی نیز ساعتی پیش در بیمارستان فوت کرد و پیکر وی تحویل سازمان آرامستان‌های کاشان شد.

همچنین رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان داشت: ۱۶ مصدوم این حادثه به این بیمارستان منتقل شدند که یکی از آنان (فاطمه طاعی - هفت ساله) به دلیل شدت جراحت‌های وارده جان باخت و یک نفر نیز به نام فرامرز آذرکیش (کمک راننده اتوبوس) ۴۴ ساله پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شد.

ابوالفضل شجاعی با بیان اینکه هفت نفر از مصدومان حادثه در آی سی یو و هفت نفر دیگر در بخش اورژانس بستری هستند، اسامی آنان را به قرار زیر اعلام کرد:

۱- داریوش کاظمی ۲۶ ساله (بستری در آی سی یو)

۲- فاطمه میرحسینی ۲ ساله (بستری در آی سی یو)

۳- یاسین  میرحسینی ۴۰ ساله (بستری در آی سی یو)

۴- جلال‌الدین آبراهه ۵۰ ساله (بستری در آی سی یو)

۵- پریسا کریمی ۵۰ ساله (بستری در آی سی یو)

۶- مجید محرابی‌فر ۲۹ ساله (بستری در آی سی یو)

۷- اشرف روهنده  ۲۶ ساله (بستری در آی سی یو)

۸- میلاد ویسی ۲۴ ساله (بستری در اورژانس)

۹- بهراد کاظمی ۳۵ ساله (بستری در اورژانس)

۱۰- رضوان عزیزی ۲۵ ساله (بستری در اورژانس)

۱۱- سعادت آذربخش ۲۷ ساله (بستری در اورژانس)

۱۲- حافظ بهرام‌پور ۵۰ ساله (بستری در اورژانس)

۱۳- حسن بهزادزاده  ۲۵ ساله (بستری در اورژانس)

۱۴- محمدحسن طاعی ۳۵ ساله (بستری در اورژانس)

برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر ساعت سه بامداد امروز (سه‌شنبه) در آزادراه کاشان به قم منجر به جانباختن هشت نفر و مصدومیت ۱۶ نفر شد که با فوت یکی از مصدومان در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، شمار جانباختگان به ۹ نفر رسید.

فرماندهی انتظامی کاشان علت تصادف اتوبوس و تریلی در آزادراه کاشان به قم را انحراف به چپ کامیون کشنده (تریلی) ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرده است.

در پی وقوع این سانحه‌ رانندگی که در کیلومتر ۱۰ آزادراه کاشان به قم رخ داد، جواد نایینی نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، علی هاشمی طاهری رییس شورای اسلامی شهر کاشان، سیدعلیرضا مروجی رییس دانشگاه علوم پزشکی و سیدمنصور میرابوطالبی رییس جمعیت هلال احمد کاشان با حضور در بیمارستان شهید بهشتی از مصدومان عیادت کردند.

طول آزادراه کاشان - قم ۱۰۴ کیلومتر است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ شمال اصفهان قرار دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها