|
کدخبر: 216321

تصادف تریلی و اتوبوس کارگران معدن چادرملو + عکس

حادثه برخورد یک دستگاه تریلی با اتوبوس سرویس کارگران معدن چادرملو یزد، پس از گردنه ملااحمد به سمت همت آباد در استان اصفهان بامداد امروز موجب مصدوم شدن ۲۹ نفر شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان صبح شنبه گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۲ و ۴ دقیقه بامداد امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد و چهار واحد امدادی از اورژانس و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل حادثه رفتند.

تصادف-اتوبوس

غفور راستین افزود: در این حادثه ۲۹ مرد دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۲ مصدوم بدحال و سایر مصدومان دارای وضعیت پایدار و آسیب جزیی هستند.

وی ادامه داد: ۲۸ نفر از این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند اما راننده اتوبوس به دلیل رضایت ندادن برای اعزام به مرکز درمانی به صورت سرپایی در محل درمان شد.

شهرستان نایین در فاصله نزدیک به ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع شده است.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان همچنین درباره حادثه دیگری که در جاده ورنامخواست -سفیددشت رخ داد گفت: ساعت ۲۳ و ۲۴ دقیقه شب گذشته ۲ دستگاه خودروی سواری ساینا و پراید در این جاده با یکدیگر برخورد کردند که پس از امدادخواهی از اورژانس ۱۱۵ سه واحد آمبولانس به محل اعزام شد.راستین اظهارداشت: در این سانحه رانندگی ۶ نفر شامل ۲ مرد، ۲ زن و ۲ پسر بچه مصدوم و توسط واحدهای امدادی به بیمارستان شهدا لنجان منتقل شدند.

علت بروز این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی است.

شهر ورنامخواست در جنوب شهرستان لنجان و جنوب غربی استان واقع شده‌ است.

شهرستان لنجان در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها